וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו ההפסדים הטכניים לכפר סבא ובאר שבע

בית הדין של ההתאחדות חזר בו מהחלטתו הראשונית, שבאה בעקבות שיתופם הלא חוקי של שחקנים מוצהבים בשתי הקבוצות

רק לפני שבוע הוחלט בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל להטיל הפסדים טכניים על הפועל כפר סבא ומכבי באר שבע. הראשונה נענשה בהפסד לאחווה עראבה בגין שיתופו שלא כחוק של הרכש הטרי ישראל זביטי, ואילו באר שבע בשל שיתופו של הזר ג'וזף טאצ'י במשחק נגד הפועל ראשון לציון. הערב (רביעי) החליט אותו בית דין לחזור בו מהחלטתו, ולבטל את העונש.

כך המשחק בין הפועל כפר סבא לאחווה עראבה, שהסתיים בתוצאה 0:0, העלה את הקבוצה של תומר קשטן למקום החמישי. הפועל ראשון לציון, שראתה הערב איך ניצחון 0:3 חומק מידיה, ירדה למקום ה-12.

בית הדין התחשב בתום ליבה של באר שבע, ובמקרה של כפר סבא הקבוצה טענה כי ההתאחדות לא הסבה את תשומת ליבה לגבי הרחקותיו של שחקן הרכש שהצטרף רק יום קודם לכן. בניגוד למחיקת ההפסדים הטכניים, ההרחקות לשני השחקנים נותרו בעיניהן. זביטי הורחק לשני משחקים בפועל וטאצ'י לאחד, אותו כבר ריצה.

בראשון לציון לא אהבו את שינוי ההחלטה. בקבוצה צפויים להתייעץ עם גורמים משפטיים במהלך היממה הקרובה ולהגיב בהתאם, כאשר נשקלת אפשרות הערעור. בראשון לציון מזכירים כי רק לפני שנה נפסק כנגד הקבוצה הפסד טכני 2:0 מול בני ג'דידה בגביע הטוטו, לאחר שיתופו של שי פטלק שהצטרף יום קודם לכן לסגל עם כרטיסים צהובים. באותו מקרה ההחלטה לא שונתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully