וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון: "ממפיס עלתה עלינו מבחינה הגנתית"

מאמן קליבלנד ניסה להסביר את ההפסד השישי העונה. אנתוני, שהפסיד לשארלוט: "הרבה דברים קטנים עזרו להם לנצח"

אחרי ההפסד בהארכה לממפיס, קליבלנד, שספגה את הפסדה השישי העונה (111:109), מנסה להתאושש מהאכזבה. "הייתי בטוח שאנחנו מסוגלים לנסות להביא את היכולת שלנו למשחק", אמר מייק קונלי, הגארד של הגריזליס. "משחק כזה אומר המון, אבל אני פשוט שמח שניצחנו כקבוצה. זה היה היכולת לאורך כל המשחק, שהביאה לנו את הניצחון".

בצד המפסיד לברון ג'יימס לא ממש הבין איך 43 נקודות שלו לצד 13 ריבאונדים, שני שיאי עונה עבורו, לא הצליחו לעזור לקבוצתו להשיג ניצחון מספר 16 העונה. "כשנותרו שלוש שניות למשחק, זו הזריקה היחידה שיכולתי לקחת", הסביר את ההחטאה שלו בסיום. מאמנו, מייק בראון, הוסיף: "הם עלו עלינו מבחינה הגנתית. כשהם הגנו, היו לנו כמה איבודי כדור שאיפשרו להם לבצע דאנקים במעבר".

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ומומנטום מרשים למדי, דנבר נעצרה דווקא בשארלוט עם הפסד 107:95. למרות 34 נקודות של כרמלו אנתוני, זה לא ממש הצליח לעזור לקבוצתו, שנפלה להפסד שישי העונה. "זה אחד מהלילות האלה שהכל הלך להם", אמר אנתוני. "הם זרקו והלכו לקו. הרבה דברים קטנים עזרו להם לנצח את המשחק".

בבוסטון לא התקשו להשיג ניצחון חשוב נוסף, הפעם על מילווקי, בדרך למאזן מרשים של 4:17. "ידעתי שהם יילכו אחורה וייתנו לי לנסות ולקלוע", אמר רייג'ון רונדו, שחקנה של בוסטון, שחילק 13 אסיסטים והוריד תשעה ריבאונדים, תוך שהוא קולע את כל 11 הנקודות שלו ברבע האחרון. "במחצית השנייה ניסיתי להיות יותר אגרסיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully