וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונדרליי לושמבורגו ואתלטיקו מיניירו נפגשים

המאמן הברזילאי המצליח ביותר בליגה, שעזב את סנטוס בסיום העונה שהסתיימה זה עתה, יחבור לקבוצה מבלו הוריזונטה

מאמן ריאל מדריד ונבחרת ברזיל לשעבר, ונדרליי לושמבורגו, יאמן את אתלטיקו מיניירו, לאחר שחתם אצלה על חוזה למשך שנתיים. "אתלטיקו החתימה את ונדרליי לושמבורגו לשתי העונות הבאות", כך נכתב בהודעה הקצרה ששחררה הקבוצה לאחר החתימה. "אני שמח לחזור לבלו הוריזונטה", אמר לושמבורגו, "ובטוח שיהיו לנו הרבה זמנים יפים ביחד".

הקבוצה פתחה טוב מאוד את העונה בליגת הברזילראו ואף הוליכה אותה, אבל ככל שהלכה העונה והתקדמה היא איבדה מהקצב, וסיימה את הליגה רק במקום השביעי, ולא הצליחה להשיג כרטיס לגביע הליברטדורס.

לושמבורגו, 57, אימן את בעונה שהסתיימה זה עתה את סנטוס, אותה הצעיד למקום ה-12 בליגה (מתוך 20 קבוצות), אלא שהוא החליט לעזוב את המועדון לאחר שהנשיא מרסלו טישיירה הפסיד בבחירות לנשיאות.

לושמבורגו הוא המאמן המצליח ביותר בליגה הברזילאית עם חמש אליפויות בכיסו, וזו תהיה לו הקדנציה מספר 26 ב-26 שנות אימון. הוא הוביל ב-2003 את היריבה העירונית של אתלטיקו מיניירו, קרוזיירו, לאליפות, כך שעכשיו הוא יצטרך להחזיר טובה לקבוצה החדשה שלו. בעונה שעברה הוא מונה לסנטוס באמצע העונה, לאחר שהתפטר מפלמייראס עקב חילוקי דעות עם הנהלת המועדון לגבי מכירתו של החלוץ המוכשר קאיריסון לברצלונה, כשהמאמן היה זה שהתנגד למהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully