וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סול קמפבל יצטרף למנצ'סטר יונייטד

הבלם שעזב את נוטס קאונטי מהליגה הרביעית, אמור לתגבר את ההגנה הפצועה של האלופה. שפעת החזירים תקפה את הסיטי

האם סול קמפבל הוותיק בדרך למנצ'סטר יונייטד? העיתון הבריטי 'סאן' מדווח היום (רביעי) שהבלם אמור לחתום אצל אלופת אנגליה ולהצטרף בחלון ההעברות בינואר, זאת בעקבות הרשימה הארוכה של שחקני ההגנה הפצועים, ביניהם ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', ווס בראון, גארי נוויל, ג'וני אוואנס וג'ון אושיי.

מכת הפציעות הזו אילצה את אלכס פרגוסון לעלות אתמול (שלישי) נגד וולפסבורג עם מייקל קאריק ודארן פלטשר כבלמים, כשפטריס אברה תיפקד כמגן. הבלם בן ה-35 שיחק העונה בנוטס קאונטי מהליגה הרביעית, אבל עזב בחודש ספטמבר את הקבוצה שבועות בודדים אחרי שחתם על חוזה לחמש שנים בעלות של 10 מיליון ליש"ט. כעת על פי ההסכם שיש לו עם נוטס, לאחר שעזב, הוא רשאי לעזוב לכל קבוצה שהוא מעוניין.

ביונייטד ינסו כאמור לצרף את בלם נבחרת אנגליה לשעבר, וזאת במטרה להכשיר אותו כמה שיותר מהר למשחקי הקבוצה נגד האקסיות, ארסנל (ב-31 בינואר) ופורטסמות (ב-6 בפברואר). את תחילת הקריירה המקצוענית שלו עשה קמפבל בטוטנהאם, לאחר מכן עבר בארסנל ומשם נדד לפומפי, בה שיחק עד השנה האחרונה.

שפעת החזירים תוקפת את מנצ'סטר סיטי

במנצ'סטר סיטי מוטרדים מאוד מהעובדה ששפעת החזירים היכתה בקבוצה. חלוץ הקבוצה קרייג בלאמי נדבק בווירוס, אבל הוא כבר עבר את השלב הקשה של המחלה. לפיכך, בלאמי בספק גדול למשחק נגד בולטון ביום שבת. מלבד בלאמי, נראה שגם ולדימיר וייס, שעלה מהספסל וכבש נגד ארסנל בגביע הליגה בשבוע שעבר, נשלח בשבוע שעבר הביתה לאחר שהודיע למועדון כי הוא כנראה נדבק במחלה.

לא רק שחקני הקבוצה, כי גם אם מספר אנשי צוות של המועדון הראו סימפטומים של המחלה, כששחקנים נוספים הראו גם תסמינים. עוזר המנג'ר של הסיטי, מארק בואן, אמר: "יש חשש קל במחנה האימון שלנו. שחקנים מגיעים מדי יום כשהם מנוזלים ומשתעלים. הדוקטור צריך לקבוע אם שחקן מסוים יכול להישאר ולהתאמן או צריך ללכת הביתה".

בצ'לסי, ששיחקה לפני הסיטי לפני שבוע, חוששים כי המחלה תתפשט גם בקרבה. זאת כבר הפעם השנייה שהכחולים מתמודדים נגד קבוצה חולה, כאשר באוקטובר האחרון שיחקה הקבוצה נגד בלקבורן. בצ'לסי לעת עתה לא נמצאו סימנים שמישהו מהמועדון נדבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully