וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם צסק"א מוסקבה עומדת בפני פסילה?

אופ"א תדון בהעפלת הקבוצה הרוסית לשמינית הגמר הצ'מפיונס, לאחר שבדיקות סמים של שניים משחקניה נמצאו חיוביות

ייתכן שחגיגות ההעפלה של צסק"א מוסקבה לשמינית גמר ליגת האלופות לאחר הניצחון שלה אמש (שלישי) 1:2 על בשיקטאש היו מוקדמות מדי? הבוקר נודע כי אלכסיי ברזוצקי וסרגיי איגנשביץ' הושעו ולא שותפו אמש במשחק אמש לאחר שבדמם נמצאו חומרים אסורים, לאחר בדיקה שנערכה להם במשחק התיקו (3:3) נגד מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד במחזור הרביעי.

התקנון של אופ"א קובע כי "אם יותר משחקן אחד של קבוצה מואשם בעבירות של חומרים אסורים, הקבוצה עלולה להיפסל והיא עלולה לסיים את דרכה במפעל".

בצסק"א הגנו על צמד השחקנים, כאשר המועדון טען כי הצוות הרפואי של הקבוצה הרוסית שכח לרשום את התרופות בדוח שהעביר לצוות של אופ"א לפני אותו משחק. בקבוצה טוענים ששני השחקנים נטלו תרופות נגד צינון טרם המשחק.

המועדון פרסם הודעה בה נכתב: "הבעיה נובעת מכך שבמהלך הבדיקות בוצעה טעות על ידי אחד העובדים של הצוות הרפואי של הקבוצה. גם עבור המועדון וגם עבור השחקנים מדובר בהלם. לצערנו, אנחנו עדיין לא מבינים את כל ההשלכות של המקרה, אבל אין לנו מה להסתיר, ואנחנו מאמינים שהאוהדים שלנו צריכים לדעת מזה".

לפי ה-BBC, אופ"א תדון במקרה ב-17 לדצמבר, יום לפני הגרלת שמינית הגמר של הצ'מפיונס. כזכור, צסק"א סיימה במקום השני עם 10 נקודות לאחר הניצחון שלה על הטורקים במחזור הסיום, בעוד וולפסבורג, שנוצחה על ידי היונייטד 3:1 במחזור האחרון סיימה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully