וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין: "נלחמנו וניצחנו כקבוצה"

מאמן נימבורק חגג ניצחון ביורוקאפ על באמברג. שרף, שניצח גם הוא עם סנט פטרסבורג: "יודע היטב את נקודות החולשה"

נימבורק של מולי קצורין עשתה אתמול (שלישי) צעד חשוב בדרך לשלב הבא של היורוקאפ אחרי שהשיגה ניצחון שני בשלושה משחקים על באמברג 61:77. "זה היה משחק קשה מאוד עבורינו", אמר הישראלי בסיום. "התמודדנו נגד קבוצה שזרקה טוב מאוד מהשלוש. אני לא חושבת שפתחתי את המשחק עם הגנה טובה, אבל אני חושב שלא שיחקנו חכם. השלשות שלהם באו כתוצאה מפעולות שהתכוננו אליהן. אני גאה בקבוצה שלי מכיוון שנלחמנו וניצחנו כקבוצה".

גם ספרטק סנט פטרסבורג נמצאת במאזן של 1:2 אחרי 69:80 על שרלרואה. "זה היה משחק שהיה חשוב לנו מאוד לנצח", אמר צביקה שרף, מאמן הקבוצה הרוסית, בסיום. "שיחקנו רע מאוד בספרד בשבוע שעבר והפסדנו מעט את הביטחון. כל השבוע עבדנו כדי לנסות להחזיר את הביטחון. היו לנו 18-19 דקות ששיחקנו טוב, אבל עדיין במהלך 20 דקות עשינו הרבה טעויות".

שרף הוסיף: "כשהובלנו ב-16 הפרש, היינו צריכים לבצע החלטות נכונות. אפשר לראות שברבע השלישי היו לנו 28 נקודות בהתקפה, אבל בשני וברביעי שיחקנו רע מאוד בהתקפה. אנחנו צריכים לעבוד על זה ולהימנע ככל האפשר מעליות וירידות בהגנה ובהתקפה. החל מעכשיו אנחנו מתחילים לחשוב על המשחק הבא שלנו בליגה הרוסית נגד דינמו וזו המטרה שלנו עכשיו. ננסה לשחק טוב יותר בשבוע הבא. אני יודע היטב את נקודות החולשה שלנו, כמו גם את נקודות החוזקה, וננסה לפתור את הבעיות שלנו. זה לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully