וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "אולי אני גדל"

הישראלי של הקינגס, שחש כאבים בגבו בחימום ולא שותף בהפסד להורנטס, התלוצץ. ייבדק לפני המשחק נגד סן אנטוניו

עמרי כספי עלה הלילה (בין שלישי לרביעי) לחימום של הקינגס, לפני משחקה נגד ניו אורלינס הורנטס אלא שהפורוורד הישראלי חש כאבים בגב התחתון וירד לחדר ההלבשה. כספי לא שב לפרקט וקיבל טיפול, כשהוא לא משותף במשחק. כספי נעדר מהמשחק השני שלו בסך הכול מאז נפתחה הליגה. לא ידוע כרגע מהי חומרת הפציעה שלו ומתי הוא ישוב. בהיעדרו, נוצחה הקבוצה של ווסטפאל בפעם השלישית ברציפות על ידי ההורנטס 96:94.

ההורנטס התייצבו למשחק לאחר חמישה ניצחונות בית רצופים, ולא היו מוכנים לשבור את הרצף, בטח לא מול קבוצה עם מאזן חוץ עלוב של 7:1, וארבעה הפסדים רצופים. ההורנטס פתחו טוב את המשחק, אבל עד ההפסקה הקינגס, בעזרת משחק טוב מאוד של הרוקי טייריק אוונס, שסיים עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים, הצליחו להשוות. הקינגס אף סיימו את הרבע השלישי ביתרון מינימלי של נקודה, אלא שברבע האחרון פול והחברים השיגו עוד ניצחון בית, השישי ברצף, והשתוו במאזנם לזה הקינגס, כאשר שתי הקבוצות כעת עם מאזן של 11:9.

דייויד ווסט סיים עם 24 נקודות למנצחים ו-12 ריבאונדים, אמקה אוקאפור 17 ו-12, כריס פול תרם 15 ו-12 אסיסטים, פז'ה סטויאקוביץ' תרם ניסיון ו-14 נקודות. אצל המפסידים, מלבד אוונס, ג'ייסון תומפסון קלע 20 נקודות וקטף 9 ריבאונדים, בנו אודריך עלה מהספסל והוסיף 13, ספנסר הוז עם 12 ו-7 ריבאונדים.

כספי ייבדק לפני המשחק נגד סן אנטוניו

לאחר המשחק כבר הרגיש כספי טוב יותר, ואף התלוצץ לגבי מצב בריאותו: "אני חושב שאולי אני גדל", אמר. "הרגשתי בסדר, אבל הרגשתי בחימום שאני לא יכול לבצע תנועות חדות עם הגוף. לילה אחד של שינה ואני כבר אהיה בסדר".

מאמן הקבוצה ווסטפאל אמר שכספי יעבור בדיקה במהלך היום בה תיבדק חומרת הפציעה שלו, לפני המשחק של הקבוצה נגד סן אנטוניו ספרס (בין רביעי לחמישי, 03:30, שידור ישיר ב-ESPN) כדי לראות האם כספי יוכל לקחת בו חלק או שמא הוא עדיין צריך לנוח.

על ההפסד של הקבוצה אמר ווסטפאל: "מאוד כואב לנו להפסיד. בייחוד השריקה לתומפסון שהוציאה אותו מהמשחק". תומפסון עצמו שכאמור היה מצוין עם 20 נקודות אמר: "הרגשתי שאני צריך להתנצל בפני החברים שלי לקבוצה בגלל שלא יכולתי להיות שם איתם".

עדכון ראשון 6:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully