וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה: "היינו נהדרים, מגיע לנו לעלות"

באיירן חגגה 1:4 ענק על יובנטוס. פרארה: "הם גילו עליונות". רונאלדו: "היה חשוב לסיים במקום הראשון בשביל הביטחון"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

במשך לא מעט דקות אמש (שלישי) נראה היה שמקומה של יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות מובטח. הגברת הזקנה עלתה ל-0:1 על באיירן מינכן בדקה ה-19 למרות שהיא לא הייתה יותר טובה, אבל הגרמנים השוו כעבור 11 דקות ומשם המשחק כבר היה שלהם. זה הסתיים ב-1:4 עצום ובעלייה של באיירן לשמינית הגמר, כשיובנטוס המוכה והחבוטה נאלצת להסתפק במקום השלישי בבית א'.

"היינו נהדרים הלילה. שיחקנו כדורגל מצוין והגיע לנו לנצח", אמר הדירקטור קארל היינץ רומיניגה, "זה היה משחק קשה כי שיחקנו בטורינו, אבל ידענו שאנחנו חייבים לנצח. הקבוצה שיחקה טוב מאוד ומגיע לנו לעלות לשמינית הגמר".

ליובנטוס זו הייתה התבוסה הביתית הקשה ביותר מאז ה-3:0 נגד מנצ'סטר יונייטד בפברואר 2003 וכ-50 אוהדים של הקבוצה נאספו אחרי המשחק מלוץ לחדר ההלבשה של הקבוצה ומחו נמרצות על התצוגה המבישה של קבוצתם.

"השלכנו את ליגת האלופות בשני המשחקים האחרונים", התייחס המאמן צ'ירו פרארה להפסדים בבורדו ואתמול לבאיירן מינכן, "זה מאוד מאכזב, לכולם ולא רק לי. כולם במועדון יודעים כמה זה כואב להיות מודחים מליגת האלופות, אבל הפסדנו בשני המשחקים האחרונים והוכחנו שאנחנו לא יודעים להתמודד עם מצב כזה".

יובנטוס הגיעה למשחק אחרי שחגגה ניצחון 1:2 על אינטר בקרב צמרת בשבת ופרארה התייחס גם לכך כשאמר: "אני לא יודע אם לניצחון על אינטר הייתה השפעה הערב, אבל אני לא חושב שיהיה מוצדק לחפש תירוצים. אנחנו לא טובים בלנסות לשחק על תיקו. באיירן הראתה עליונות הערב במונחים של חדות, טקטיקה וטכניקה ואנחנו יצרנו מעט מאוד".

פלגריני: "התמודדנו בצורה מושלמת"

זהו זה, עכשיו זה רשמי: כריסטיאנו רונאלדו חזר, ובגדול. הקשר הפורטוגלי הוביל הערב את ריאל מדריד ל-1:3 ביתי על מארסיי, שלמעשה העלה את הבלאנקוס - באופן רשמי וסופי - לשמינית הגמר, מהמקום הראשון בבית. זה התחיל עם בעיטה חופשית מופלאה בדקה החמישית, והמשיך עם שער לא פחות קשה בשלהי המחצית השניה. "אני מאוד שמח על הצמד ועל המקום הראשון בבית", אמר הפורטוגלי בסיום. "היה חשוב לסיים ראשונים, עבור הביטחון העצמי שלנו. זה היה משחק טוב מאוד, ואני מברך את הקבוצה".

מאמן הבלאנקוס, מנואל פלגריני, הוסיף: "זה היה משחק קשה אבל ידענו למה לצפות. התמודדנו באופן מושלם עם המשחק הזה על מנת לעלות. היינו טובים ושלטנו במשחק", אמר המאמן הצ'יליאני.

מנגד, מארסיי יכולה להאשים רק את עצמה. אם לוצ'ו גונזאלס היה מבקיע את הפנדל שקיבלה הקבוצה במחצית השניה, אולי הכל היה נראה שונה, והקבוצה הצרפתית לא היתה מסתפקת בהעפלה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

"הם טובים יותר מבחינה טכנית, ויש להם התקפה ברמה מאוד, מאוד גבוהה", הודה מאמן המפסידים, דידייה דשאן עם תום המשחק. "היתה לנו הזדמנות להשוות ל-2:2 עם הפנדל, אם היינו מבקיעים אני לא יודע מה היה קורה. אבל קיבלנו מה שמגיע לנו, אפילו אם יש לנו חרטות".

לאונרדו: "זה היה משחק מוזר"

על אף שלא הרשימה גם הערב, מילאן הצליחה, בסופו של דבר, הודות לנצחון של ריאל מדריד, לעלות גם היא לשלב שמינית הגמר. הרוסונרי סיימו ב-1:1 עם ציריך בשוויץ, אך עבור מאמנם, העפלה היא העפלה. "המחצית הראשונה היתה גרועה, והיו הרבה גורמים לכך. השחקנים לא היו במאה אחוז, אבל שיחקנו נגד קבוצה בלי מטרה ובלי לחץ, קבוצה שניצחה אותנו בסן סירו, ולכן היתה יותר רגועה", הודה בסיום לאונרדו.

"זה היה ערב מוזר. אם יהיו לנו חרטות על הסיום במקום השני, הן יהיו מההפסד לציריך בבית, שמאוד סיבך עבורנו את הבית", הוסיף המאמן הברזילאי, שלא חסך מקבוצתו ביקורת: "אני מודה שהיתה לנו מידה של שחצנות. אפילו אם ציריך כבר איבדה סיכוי להעפיל, לעולם אסור לנו לזלזל במשחקים". לגבי האפשרות שיפגוש בחצי הגמר את קרלו אנצ'לוטי וצ'לסי, אמר לאונרדו: "יש סיכוי. צחקנו על כך עם קרלו, ונראה מה יהיה. הכי חשוב זה לקחת כל משחק בעיתו".

אואן בונה על קבוצה חלשה בסיבוב הבא

למרות שזה לא באמת קבע דבר, מנצ'סטר יונייטד סיימה עם עוד ניצחון מרשים במחזור הנעילה של שלב הבתים, 1:3 בגרמניה על וולפסבורג. סיפור המשחק הוא מייקל אואן, שכבש את שלושת השערים לסגנית אלופת אירופה. "זה אומר הרבה, כבשתי כמה פעמים שלושער בקריירה, אבל זה תמיד נחמד להבקיע שלושער בהופעה נהדרת של הקבוצה", אמר החלוץ.

"אולי העובדה שכבשתי שלושער עושה כותרות, אבל אני חושב שמה שחשוב זה ההופעה הנהדרת שלנו". לגבי ההרכב החסר איתו עלתה יונייטד בשל פציעות, הוסיף אואן: "ברור שזה שיש לך כל כך הרבה שחקנים בחוץ, זה אומר שהיינו צריכים לשמור על החלק האחורי". על ההגרלה בשלב הבא, אמר: "זה נהדר לסיים ראשונים, מה שאומר שנארח את הגומלין. אני לא הולך לשקר ואני רוצה קבוצה חלשה כמה שאפשר בשלב הבא. בשלב הזה אתה לא רוצה לפגוש קבוצה חלשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully