וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, דני בוי

דני גריינג'ר קרע רצועה ברגל וייעדר בין חודש לחודש וחצי מהמגרשים. אובריאן: "זה הפסד גדול". פרננדז יעבור ניתוח בגבו

אחרי שניצחה 6 מתוך 18 המשחקים הראשונים שלה בלבד, קיבלה הערב (שלישי) אינדיאנה חדשות רעות מאוד, בדמות פציעתו של כוכב הקבוצה, דני גריינג'ר, שייעדר 4-6 שבועות לפחות מהמגרשים. הפורוורד הנהדר קרע את אחת הרצועות בכף רגלו הימנית, ועל אף שלא יזדקק לניתוח, ייקח לפחות חודש עד שיוכל לשוב ולעזור לפייסרס המאכזבים להתחיל לנצח.

בעשרת המשחקים האחרונים הפסידה קבוצתו של ג'ים אובריאן תשע פעמים, וקשה לראות אותה יוצאת מהתקופה הנוראית ללא כוכבה הבלתי מעורער, שקולע העונה 24 נקודות למשחק (מקום תשיעי בליגה). מי שצפוי למלא את מקומו של השחקן המשתפר של העונה שעברה הוא דאנטיי ג'ונס, כאשר גם ברנדון ראש ולות'ר הד צפויים לראות דקות משחק גדולות יותר. "אנחנו מאבדים אולסטאר", אמר אובריאן המאוכזב, "זה הפסד גדול".

ואם בפציעות עסקינן, קשה שלא להתייחס לפורטלנד. אחרי שאיבדה לפני מספר ימים את גרג אודן לכל העונה, התברר הערב כי גם רודי פרננדז הנהדר ייאלץ לעבור ניתוח בגבו, ולא ברור מתי יוכל לחזור למגרשים. פרננדז הוא נציג הקבוצה השביעי שנאלץ לעבור ניתוח השנה, אחרי אודן, טראוויס אאוטלו, ניקולה באטום, פטריק מילס, ג'ף פנדרגראף, וכן מאמן הקבוצה, נייט מקמילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully