וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביצ'ה אילייב התאושש מול עירוני בת ים

8.12.2009 / 21:29

קשרה הסרבי של מכבי תל אביב הבריא מהמחלה וכבש שלושער בניצחון 1:3 על מוליכת הלאומית. שטראובר קיבל מנוחה

מכבי תל אביב גברה היום (שלישי) 1:3 על מוליכת הליגה הלאומית, עירוני בת ים, במשחק אימון שנערך הערב בבת ים. הצהובים מתכוננים למשחק נגד מ.ס. אשדוד שייערך ביום שני הבא בבלומפילד, ומשחק אימון הערב פתח למעשה את ההכנות. גיא טוביאק העלה את המארחים ליתרון 0:1 בדקה ה-20 וזו גם היתה תוצאת המחצית.

לאחר ההפסקה ערך המנג'ר אבי נמני מספר שינויים ובין השאר הוכנסו איביצ'ה אילייב, רוני גפני ורונלד ראלדס להרכב. אילייב הישווה את התוצאה ל-1:1 מבישול של מאיוקה בדקה ה-59. הסרבי הוכיח הוכיח שהוא התגבר סופית על המחלה שהשביתה אותו בסוף השבוע שעבר כאשר כבש צמד נוסף בדקות 87 ו-88 וסיים עם שלושער בסך הכל.

הסלובני אנדריי קומאץ' שממעט לקבל דקות משחק בליגה פתח בהרכב ונראה כי השבועות הקרובים יהוו מבחן עבורו לקראת חלון ההעברות בינואר. במידה ותהיה קבוצה שתסכים לקלוט את הקשר הסלובני, במועדון לא יעמדו בדרכו ובכך יתפנה מקום להבאת חלוץ זר.

כל שחקני הסגל שותפו במשחק למעט השוער לירן שטראובר שעדיין לא החלים סופית מהדלקת ברגלו וקיבל מנוחה מהצוות המקצועי. השוער צפוי לקבל מספר ימים חופשיים עד סוף השבוע ואז יחזור להתאמן עם הקבוצה לקאת המשחק נגד אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully