וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: את זה יהיה קשה להחליק

המשחק בין טבעון והבקעה הופסק ברבע השני בגלל שהפרקט היה חלק. יבנה ניצחה את לב השרון, חיפה את הוד השרון

המחזור התשיעי בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי), אלא שבין כל המשחקים, התוצאות והמגמות, האירוע המעניין ביותר הגיע דווקא מהמשחק שהופסק עוד ברבע השני, כאשר שופטי המשחק בין הפועל טבעון ומ.כ. הבקעה החליטו לשים למשחק סוף אחרי עשר דקות בלבד, מכיוון שהפרקט בטבעון היה חלק, וסיכן את השחקנים. במשחקים שכן נפתחו וגם הסתיימו ניצחה אליצור יבנה את לב השרון 85:93, כאשר הפועל חיפה גברה על לב השרון 87:98, ומכבי אשדוד ניצחה את אליצור רמלה 81:84 דרמטי.

הפועל טבעון - מ.כ הבקעה 21:15 (המשחק הופסק ברבע השני)

כזה דבר לא רואים כל יום. בוקר המשחק שטפה עיריית טבעון את הפרקט בחומר לא מתאים, והשאירה אותו חלק במיוחד. מהדקה הראשונה שחקני הקבוצות התחילו להחליק על הפרקט, וצמד השופטים שרון נחמן ועודד פרידמן ביקשו להמשיך עד סוף הרבע כדי לקבל החלטה. כשראו שקשה ללכת על הפרקט בלי להחליק הוחלט להפסיק את המשחק אחרי רבע אחד בלבד, ובאיגוד הכדורסל יחליטו בימים הקרובים האם לקיים משחק חוזר ומתי. ובמידה ולא, עשויה מ.כ הבקעה לזכות בניצחון טכני.

הפועל חיפה - הוד השרון 87:98

סגנית המוליכה של יוסי שוורץ הציגה משחק כדורסל מוצלח נוסף, בדרך לניצחון שמשאיר אותה חזק חזק בצמרת. החיפאים פתחו פער דו-ספרתי עוד ברבע הראשון, ועל אף שהוד השרון הצליחה להשוות ולרדת בשוויון למחצית, חיפה רצה שוב ברבע השלישי ולא הסתכלה אחורה עד הניצחון. רוברט בראון הוביל את המארחת עם 27 נקודות באחוזים מצוינים, כשאילן ברקוביץ' הוסיף 12 ו-10 אסיסטים. מנגד, 26 של עמית שמחון ו-24 של סטנלי ברנדי הבלתי נגמר לא הספיקו ללב השרון.

לב השרון - אליצור יבנה 93:85

הקבוצה של גלעד כץ סוף סוף שברה את רצף ההפסדים (שעמד על שלושה עד הערב), עם ניצחון חוץ בלב השרון הודות למשחק מפלצתי נוסף של בריאנט מרקסון. האמריקאי המעולה של יבנה סיים עם 37 נקודות מדהימות (11 מ-13 מהשדה) ו-16 ריבאונדים, כאשר אנטון שוטבין, בהופעת הבכורה שלו ביבנה, הוסיף 20. מנגד הוביל דורון קרמר הוותיק את המפסידים עם 22.

מכבי אשדוד - אליצור רמלה 81:84

דרמה גדולה קיבלנו באשדוד. אליצור רמלה הוליכה לאורך כל המשחק, אך המקומיים צימקו לקראת הסיום ל-4 הפרש בלבד 20 שניות לסוף. סל ועבירה של רמון קלמנטה, אל מול קליעת עונשין בודדת של עודד ברנדווין צימקו את ההפרש ל-2. אלא שאז שלשה של איתי לוי, ושתי נקודות מהקו של ארז קוחנסקי נתנו לאשדוד ניצחון חשוב 81:84. בלטו בשורות אשדוד: רמון קלמנטה 23 נקודות ו-16 ריבאונדים, ינעם אירם 18. בלטו ברמלה: דן בנק 24, עודד ברנדווין 20.

כוכב יאיר/כפ"ס - באר יעקב 88:79

אחרי שלושה הפסדים רצופים, חזרה סוף סוף באר יעקב לנצח, והיא עשתה את זה במשחק החוץ הלא פשוט בכוכב יאיר, שבעצמה ראתה את רצף שני הנצחונות הרצופים שלה נעצר. איי ג'יי דרייטון הוביל את המנצחת עם 31 נקודות ו-15 ריבאונדים, בעוד ליאור לוי הוסיף 22. מנגד, 21 של שלומי הרוש לא הספיקו.

הפועל בארי - נצרת עילית 100:95 (אחרי שתי הארכות)

ולמשחק הדרמטי של הערב. אין ספר פעמים החליף היתרון ידיים, ובסיום, השיגה האחרונה בטבלה את נצחונה השני בלבד העונה, ובאופן לא מפתיע הוא מגיע מול הקבוצה שנמצאת במקום האחד לפני האחרון, ובכך הצטמק לו הפער בין השתיים. אורן בן חמו הוביל את המנצחים עם 24 נקודות, כשיניב כהן הוסיף 21 וברד ביירסון 19 נקודות ו-19 ריבאונדים. מנגד, הוביל איתי כהן את בארי עם 23.

קרית אתא - מגידו יקנעם 87:75

האורחת שיגה ניצחון חוץ חשוב ונאה, שעשוי לעזור לה מאוד לקראת קרבות הצמרת בעתיד, הרבה בעזרת 21 נקודות של אילן נניקשווילי ו-18 של רז מנשה. את קרית אתא הוביל עופר דיגמל עם 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully