וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אין ספק שבזאדאר זה יהיה סיפור שונה"

מאמן הפועל ירושלים לא מסתנוור מהניצחון ב-19 הפרש על הקרואטים, והחמיא לקוקיה: "הוא מעין דניס רודמן". צפו בתקציר

מגד גוזני

התקציר באדיבות ערוץ 1
לאתר ראשות השידור: http://www.iba.org.il/
עריכת וידאו: לירז ליבנה

בהפועל ירושלים ידעו כי המשחק מול זאדאר הקרואטית במלחה הערב (שלישי), עשוי לקבוע את המשך דרכה של קבוצתו של גיא גודס באירופה. הירושלמים עלו חדים מאוד וממוקדים, וסביר להניח שאפילו האופטימיים שביניהם לא ציפו להתקפלות קרואטית כה מהירה, בעוד ירושלים דהרה לניצחון גדול 74:93. במחזור הבא תצא ירושלים, המדורגת כרגע במקום השני בבית ג', לזאדאר, ובמידה ותנצח, תבטיח את עלייתה לשלב הבא. במידה ותפסיד, ינסו האדומים לעשות זאת בפחות מ-19 הפרש, ובכך לעקוף את יריביהם הקרואטים בזכות המאזן הפנימי.

"ניצחון גדול, פנינו קדימה"

מאמן הקבוצה, גיא גודס, שם את האצבע על ההגנה כמפתח לניצחון המרשים: "עשינו את זה מצוין במחצית הראשונה", אמר גודס. "שמרנו וגרמנו להם לאחוזים נמוכים מהשלוש וזה המפתח נגד זאדאר. כשאתה משחק הגנה כזאת, ההתקפה באה בקלות. עשינו את זה כמו שצריך וצריך לתת היום קרדיט לכל השחקנים". כשנשאל מי האיש שהביא לניצחון, אמר המאמן: "זה ניצחון קבוצתי מצוין ופנינו קדימה. ידענו שזאדאר יותר קבוצת בית מאשר קבוצת חוץ ואין ספק ששם זה יהיה סיפור שונה".

גודס גם החמיא לאורי קוקיה, שנתן את אחד המשחקים הטובים בקריירה שלו, והיה דומיננטי מאוד במחצית השניה, כשהוא מסיים עם 10 נקודות ו-12 ריבאונדים: "אורי נמצא בכושר טוב ובשבועות האחרונים הוא משחק טוב ומוסיף את המלחמה. זה מתגלגל יפה, כמו שאנחנו רוצים והוא מרוויח את הדקות שלו ביושר. הוא מעין דניס רודמן".

על מיעוט הדקות של ברנדון האנטר הוסיף המאמן: "האנטר? קוקיה היה היום מצוין ולא היתה לי שום סיבה לשתף שחקן אחר. מי שבכושר טוב ישחק. במשחק כזה אין שום טעם לשנות ולהכניס שחקן קר, זה יכול היה לפגוע לו בביטחון. יכול להיות שבמשחק הבא האנטר ייתן משחק גדול. כולם חשובים למערכת והעונה לא נגמרת מחר".

קוקיה עצמו היה מרוצה מאוד בסיום, ואמר לאחר הניצחון: "אני מרגיש טוב מאוד, ובכלל, שיחקנו טוב מההתחלה. נלחמנו ושמרנו וזה שעצרנו קבוצה כמו זאדאר על 74 נקודות היה המפתח לניצחון". על הקבוצה החדשה שלו, אמר קוקיה: "יש כאן חבר'ה טובים ואנשים טובים ואני מרגיש פה מצוין. אין ספק שהמשחק בחוץ יהיה עולם אחר ואז נצטרך להתחיל מההתחלה".

המאמן המפסיד זמאגו סגאדין סיכם את המשחק מצידו: "אני רוצה לברך את גודס וירושלים, הם היו ראויים לניצחון. ברבע השני נתנו להם לברוח, וזה היה ההבדל. יש לירושלים קבוצה טובה והם שיחקו היטב. זה היה משחק חשוב מאוד, וכעת יש להם יתרון אבל בשבוע הבא נשחק בבית עם האוהדים שלנו ואני מקווה שהשיפוט יהיה ביתי כמו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully