וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: מכבי חיפה הפסידה לבורדו 1:0

מכבי חיפה נפרדה מהצ'מפיונס עם עוד הפסד ונכנסה להיסטוריה כראשונה שלא כבשה ולא השיגה נקודה בשלב הבתים

הקמפיין האירופי של מכבי חיפה בליגת האלופות הסתיים בצורה שהכי אפיינה את שלב הבתים - הפסד 1:0. גם במשחק האחרון בבית א', גם מול הרכב משני של בורדו שבאה בעיקר להשתעשע, אלופת ישראל נכנעה ללחץ. שוב לא נהנתה מהמעמד, שוב הייתה נכנעה להתעסקות התקשורתית בסוגית ההבקעות, שוב שיחקה לא רע ושוב הפסידה 1:0. בפעם החמישית משישה משחקים בשלב הבתים. ובשביל חובבי הסטטיסטיקה, מכבי חיפה הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של ליגת האלופות שמסיימת את שלב הבתים עם אפס שערים ואפס נקודות.

שחקן בורדו דייגו פלאסנטה משתלט על הכדור ומבהיל את קשר מכבי חיפה מוחמד גדיר. ברני ארדוב
שוב מבוהלים. גדיר/ברני ארדוב

דווקא במשחק שכולו לפרוטוקול בלבד, אלישע לוי בחר שוב לפתוח עם חלוץ אחד. חיפה, במקום לעלות משוחררת, נראתה לחוצה כבר בפתיחה וניכר על שחקניה כי הסטטיסטיקה בראש מעייניהם. לעומת זאת, 11 הצעירים של בורדו, שחלקם קיבלו צ'אנס נדיר לדקות משחק, לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים וחיפשו את השער מהפתיחה. טעות חמורה של פיטר מסיללה הובילה לשער מהיר של ז'וסייה בדקה ה-13 והמשקולות על רגלי השחקנים בירוק הפכו כבדות יותר.

ככל שנקפו הדקות, חיפה הפכה שבויה של הלחץ. לעומתה, בורדו השתעשעה עם עקבים ומשחק מסירות נהדר שחתך את ההגנה הישראלית האומללה פעם אחר פעם. רק עודף פרגון בין חלוצי אלופת צרפת מנע את הגדלת התוצאה. חיפה, בהמשך ישיר לכל הקמפיין, התקשתה להציג מהלכי התקפה ראויים. ליאור רפאלוב ניסה לדחוף קדימה, אבל הירוקים מיעטו מאוד לסכן את השער. גם כניסתו של שלומי ארבייטמן במקום ולדימיר דבאלישווילי האנמי ואנוכי לא עשתה את האפקט המוכר מהליגה.

חיפה מסיימת את הקמפיין בטעם מאכזב. למרות שברוב המשחקים היא עמדה טקטית בצורה יפה ולא נפלה מיריבות חזקות ממנה בהרבה, הנתון הסטטיסטי של אפס שערים ייזכר לרעתה. הטעות של אלישע לוי ושחקניו היא שהם נתנו לזה להפוך לדבר החשוב באמת, במקום להתרכז בכדורגל. מחיפה ציפינו ליהנות יותר, למצות את החוויה וכן, גם להעז ולשחק כדורגל התקפי. כעת, הגיע שלב הלקחים והפעם, חיפה צריכה ללמוד ולכוון לחזור למעמד הזה כבר בשנה הבאה.

ומילה אחרונה על אלון חרזי. הקפטן הירוק נפרד סופית מהמגרשים כשנכנס בדקה ה-71. במשחק כזה, אולי היה ראוי יותר לתת לו לפתוח בהרכב. הגיע לו. מדובר באגדה אמיתית.

מהלך המשחק

דקה 13: גול! מסיללה איבד כדור ברשלנות ליד רחבת ה-16. טראורה העביר רוחב מדויק וז'וסייה הגיח מאחור והרים את הרשת. 0:1 לבורדו.

דקה 15: כדור קרן של חיפה הוביל מתפרצת קטלנית של בורדו. שוב טראורה מצא את ז'וסייה פנוי ברחבה, אבל קינן הצליח להרחיק מקו השער ולמנוע את השני.

דקה 18: טראורה הנפלא הכניס כדור עומק לקבנאגי, שבעט תוך כדי גלישה ודוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 23: רפאלוב מצא את גדיר, שניסה בחצי מספרת ומצא את ראמה מוכן.

דקה 24: שוב חיפה מגיעה מימין. משומר הגביה כדור מדויק ודבאלישווילי המשיך מהאוויר מפינת תיבת החמש - לרשת החיצונית.

דקה 45: רפאלוב קיבל כדור על מפתן הרחבה, הטעה את ז'ורייטי ובעט שטוח מ-16 מטרים, ראמה הדף.

דקה 64: התקפה מהירה של חיפה. רפאלוב שלח כדור נפלא שמאלה לטוואטחה המחליף. הילד העביר רוחב, ראמה הקדים את ארבייטמן ורפאלוב בעט את כדור ההמשך מעל השער.

דקה 66: ז'ורייטי פרץ באין מפריע באגף הימני והגביה לרחבה, בליון ניסה לכבוש במספרת ולא פגע במסגרת.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, ז'ורז'ה טשיירה, דקל קינן, פיטר מסיללה (טאלב טוואטחה, 62), מוחמד גדיר, בירם כיאל, ג'ון קולמה, אייל גולסה (אלון חרזי, 71), ליאור רפאלוב, ולדימיר דבאלישווילי (שלומי ארבייטמן, 54).

הרכב בורדו: אולריך ראמה, פרנק ז'ורייטי, לודוביק סאנה, פרננדו, דייגו פלאסנטה, וונדל, אבדו טראורה (גרגורי סרטיץ', 78), ז'וסייה, דויד בליון, פרננדו קבנאגי, הנרי סייבה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נשיא מכבי חיפה מעניק חולצה ממוסגרת לקפטן הפורש אלון חרזי. ברני ארדוב
פרידה מאגדה. שחר וחרזי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully