וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: נכשלו בקורס לדרמה

שלב הבתים ננעל בערב ללא הפתעות. ברצלונה (1:2 על קייב) ואינטר (0:2 על רובין) העפילו. גם שטוטגרט עלתה. שער לבניון

שלב הבתים של ליגת האלופות הסתיים, נחתם וננעל ללא הפתעות או דרמות מיוחדות. ברצלונה ואינטר צלחו את בית 6 וימשיכו את דרכם בשמינית הגמר. כשגם שטוטגרט חגגה בבכורה של כריסטיאן גרוס על הקווים וניצחה את אוניראה הרומנית במשחק המכריע. גם יוסי בניון סיים את שלב הבתים בסטייל עם שער, שלא מנע עוד הפסד מליברפול.

בבית 5, ליון קיוותה לבצע מהפך ולתפוס את המקום הראשון בבית, אבל למרות 0:4 ביתי קליל על דברצן, אלא ששער דרמטי שכבש אלברטו ג'ילארדינו באנפילד סידר לויולה 1:2 דרמטי על ליברפול ואת ראשות הבית.

בבית 6, הסדר נשמר. ברצלונה מחקה פיגור מוקדם בדרך ל-1:2 לא קל בקייב, שהספיק לתפוס את ראשות הבית. אינטר עבדה גם היא קשה, אבל ניצחה 0:2 את רובין קאזאן ותמשיך לשלב הבא.

בבית 7, אולימפיאקוס ניצלה הרכב צעיר וחסר של ארסנל הפצועה לניצחון 0:1 שהעלה אותה לשלב הבא. בבלגיה, שער דרמטי של השוער סינאן בולאט קבע 1:1 בין סטנדרד ליאז' לאלקמאר ששלח את אלופת בלגיה לליגה האירופית.

בבית 8 ציפו כולם לקרב המכריע בין שטוטגרט לאוניראה, אך הקבוצה הגרמנית סגרה עניין כבר אחרי 11 דקות בדרך לניצחון 1:3. סביליה סיימה את הבית עם עוד ניצחון, 0:1 על ריינג'רס.

בית 5

ליברפול - פיורנטינה 2:1

במשחק הפרידה של ליברפול מליגת האלופות רצו האדומים לפחות למנוע מפיורנטינה את המקום הראשון בבית וכשלו במשימה. רפא בניטז העניק הופעת בכורה בהרכב לקשר 20 מיליון היורו, אלברטו אקווילאני, אבל את השער הוא קיבל דווקא מיוסי בניון שנגח פנימה לאחר כדור חופשי של ג'רארד. אלא שהסיומת הייתה כל כך אופיינית להופעה הכושלת של ליברפול באלופות, כשמורטן יורגנסן קבע שוויון וג'ילארדינו ניצח את המשחק דקה לסיום. פיורנטינה תנסה להציל את הכבוד של הכדורגל האיטלקי בשמינית הגמר. בניטז כבר מחכה לשלב הבא בליגה האירופית. אולי הוא יתנחם בחזרתו של פרננדו טורס, ששיחק 25 דקות.

דקה 43: ג'רארד הגביה כדור חופשי ובניון המשיך בנגיעה קלה עם הראש פנימה. 0:1 לליברפול.

דקה 64: ג'ילארדינו השאיר את יורגנסן מול קבאליירי והדני ירה כדור חזק והשווה ל-1:1.

דקה 89: ורגאס חלף בקלילות על פני סטיבן דרבי הצעיר באגף השמאלי ומצא בכדור רוחב של ג'ילארדינו שכבש מתיבת החמש. 1:2 לפיורנטינה.

ליון - דברצן 0:4

החבורה של קלוד פואל הגיעה למשחק לאחר מספר תוצאות לא טובות בליגה הצרפתית, אך כהרגלה העונה, ליון פורחת בצ'מפיונס. המאמן רצה לתפוס את המקום הראשון ושלח למגרש את ההרכב החזק שעמד לרשותו, וזה החזיר לו בניצחון קל שעזר לעקוף את פיורנטינה על קו הסיום. דברצן מסיימת את הקמפיין עם אפס נקודות ותתנחם בעובדה שאם הייתה סופגת עוד שער אחד, הייתה הופכת לקבוצה שספגה הכי הרבה שערים בשלב הבתים. דברצן השתוותה לפרנצווארוש ודינמו קייב שספגו 19 שערים כל אחת בשלב הבתים.

דקה 25: גובו בעט כדור חלש מחוץ לרחבה, השוער פנטיקס הדף רע לרגליו של בפטימבי גומיס שגלגל פנימה. 0:1 לליון.

דקה 44: כדור חופשי של פיאניץ' המחליף מצא את מישל בסטוס חופשי לחלוטין ברחבה, ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. 0:2.

דקה 59: בסטוס החזיר בישול לפיאניץ' כשהגביה לרחבה והבוסני דחק מקרוב לרשת. 0:3.

דקה 76: עלי סיסוקו ירה כדור חזק מחוץ לרחבה וחגג שער בכורה מאז הצטרף לליון בקיץ. 0:4.

בית 6

דינמו קייב - ברצלונה 2:1

כשאלופת אירופה ספגה בדקה השניה של המשחק בקייב, חובבי הדרמות החלו לחשב מה צריך לקרות כדי שהבלאוגרנה יישארו בחוץ. דינמו הייתה צריכה עוד שני שערים, אבל שער השוויון של צ'אבי לא השאיר מקום לספקות. ברצלונה מסיימת קמפיין רע בשלב הבתים בדיוק במקום בו רצתה - המקום הראשון. שער הניצחון של מסי מנע מדינמו קייב גם את האפשרות לסיים במקום השלישי וקאזאן היא זו שתמשיך לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית.

דקה 2: מילבסקי סובב כדור חופשי מפינת הרחבה שחלף על פני דבוקת השחקנים ברחבה וחלף מתחת לידיים של ואלדז לרשת. 0:1 מוקדם לדינמו קייב.

דקה 33: בסיומה של התקפה מסודרת מלאה במסירות, אריק אבידל קיבל כדור משמאל, יישר למרכז הרחבה, לשם הגיע צ'אבי שכבש בקלילות. 1:1.

דקה 86: מסי שלח כדור חופשי מושלם מ-17 מטרים למשקוף ופנימה, 1:2 לברצלונה.

אינטר - רובין קאזאן 0:2

ז'וזה מוריניו יכול לחייך. הקמפיין העלוב של אלופת איטליה בבית 6 הגיע לסיום עם הפי אנד. הנראזורי נמנעו מנדחה מוקדמת בזכות ניצחון על אלופת רוסיה, אבל "המיוחד" יודע שהעבודה הקשה רק מתחילה. אינטר לא נראתה העונה כקבוצה שמסוגלת לאיים על התואר. בשלב שמינית הגמר, שוב מהמקום השני שמבטיח הגרלה קשה יותר, מוריניו והשחקנים שלו יצטרכו להעלות את הרמה ולהחזיר את כבודם האבוד שנרמס בשל ההופעות העלובות במפעל היוקרתי באירופה.

דקה 31: חבייר זאנטי פרץ נפלא משמאל תוך שהוא מתגבר על שני מגנים, הכדור הגיע לבאלוטלי שהוריד בעקב ואטו הרים את הרשת. 0:1 לאינטר.

דקה 64: באלוטלי ירה טיל מסובב בבעיטה חופשית מ-30 מטרים היישר לרשת הגבוהה. 0:2.

בית 7

שטוטגרט - אוניראה אורזיצ'ני 1:3

ספק אם מישהו האמין שלמחזור השישי של שלב הבתים תגיע אוניראה אורזיצ'ני, הקבוצה הקטנה ביותר אי פעם בליגת האלופות, כשנקודה תספיק לה בשביל להעפיל לשמינית הגמר. כנראה שגם הרומנים עצמם לא האמינו. אחרי 11 דקות הראה לוח התוצאות 0:3 לשוואבים. כריסטיאן גרוס החליף רק לפני יומיים את מרכוס באבל וחגג בכורה חלומית. כעת, יצטרך השוויצרי לחלץ את שטוטגרט מהמקום ה-16 בבונדסליגהץ את האלופה הרומנית נפגוש בליגה האירופית.

דקה 5: סמי חדירה הגביה מימין היישר על ראשו של צ'יפריאן מאריצה החופשי, שנגח מחמישה מטרים פנימה. 0:1 לשטוטגרט.

דקה 8: קרן של אוניראה הובילה למתפרצת של הגרמנים. טימו גבהארט השאיר את כריסטיאן טראש לכבוש את השני מול השוער האורח. 0:2 לשטוטגרט.

דקה 11: סמי חדירה עם בישול שני במשחק סידר את השלישי לפאבל פוגרבניאק, שטייל ברחבה וכבש בבעיטה שטוחה בין רגליו של השוער. 0:3.

דקה 46: טעות חמורה בהגנת המארחים אפשרה לאנטוניו סמדו לכבוש לבדו מול למאן. 1:3.

סביליה - ריינג'רס 0:1

האנדלוסים, שנראו רע בשני המחזורים האחרונים בלה ליגה, חיפשו להבטיח את ראשות הבית ופנדל מוקדם של פרדי קאנוטה עשה את העבודה. הניצחון היה ה-50 של סביליה במסגרת האירופית והשער של קאנוטה היה ה-150 שלה במפעלים היבשתיים.

דקה 8: סטיבן וויטאקר הכשיל את פרננדו נבארו ברחבה. פרדי קאנוטה דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 סביליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בית 8

אולימפיאקוס - ארסנל 0:1

התותחנים פתחו בהרכב צעיר וחסר ניסיון שכלל בין היתר גם את תומאס קרוז, קייל ברטלי וקראה גילברט הצעירים. אלופת יוון הייתה זקוקה לנקודה אחת, אבל השיגה את מלוא השלוש בזכות שער של הברזילאי לאונרדו. זיקו ושחקניו צלחו בית קל, אך בהחלט יהיו אחת הקבוצות המבוקשות לקראת הגרלת שמינית הגמר ביום שישי הבא.

דקה 47: לאונרדו השתלט עד כדור במרכז המגרש ושעט באין מפריע כל הדרך עד השער. 0:1 לאולימפיאקוס.

סטנדרד ליאז' - אלקמאר 1:1

סיפור המשחק הוא תוספת הזמן. לאסלו בולוני ושחקניו שידעו כי אולימפיאקוס ניצחה, החליטו להציל בכל מחיר לפחות את המקום השלישי המוביל לליגה האירופית. השוער סינאן בולאט עלה לכדור חופשי של בנג'מין ניקז ונגח פנימה. 1:1 שכולו נחישות שמסיים את העונה האירופית של אלופת הולנד. לדיק אדבוקאט, מאמן נבחרת בלגיה והמאמן החדש של אלקמאר, צפויה הרבה עבודה. רמי גרשון ישב 90 דקות על הספסל

דקה 42: סבסטיאן פוקוניולי פרץ משמאל והעביר כדור רוחב מדויק לרגליו של ג'רמיין לנס שכבש מקרוב. 0:1 לאלקמאר.

דקה 90: השוער בולאט עלה לכדור חופשי בתוספת הזמן ונגח פנימה את ההגבהה של בנג'מין ניקז. 1:1 דרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully