וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל תארח את מוק' אליפות אירופה עד גיל 20

קרואטיה, הונגריה ולטביה ישחקו בארץ באפריל אחרי שהראשונה ויתרה על האירוח. הנהלת האיגוד חתמה על אמנה נגד אלימות

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, הצליח לשכנע את עמיתו הקרואטי לוותר על אירוח מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 20 ולהעביר את זכות האירוח לאיגוד הישראלי. ישראל תארח את הטורניר המרובע בסוף השבוע של ה-16 עד ה-18 באפריל בהשתתפות נבחרות קרואטיה, הונגריה ולטביה. שתי הנבחרות שיסיימו ראשונות בבית המוקדם יעפילו למשחקי גמר אליפות אירופה שיתקיימו בבראטיסלבה שבסלובקיה, בסוף חודש יולי 2010. טרם נקבע היכן ייערך הטורניר בארץ ובאיגוד ייבחנו בימים הקרובים מספר אפשרויות שעומדות על הפרק.

שלמה הופמן, מאמן הנבחרת נשמע היום מרוצה מההחלטה: "אנחנו מארחים את הטורניר בארץ וזהו כבר הישג וצריך לזקוף אותו לזכות היו"ר דורון שמחי שהצליח לשכנע את הקרואטים לוותר על האירוח.. קרואטיה אלופת עולם בגילאים האלה ועל הנייר הונגריה טובה מאיתנו, אבל בעזרת הביתיות אני מאמין שאנחנו מסוגלים להשתלב באחד משני המקומות הראשונים ולהעפיל לאליפות אירופה".

לעניין אחר, חברי הנהלת איגוד הכדוריד חתמו על אמנה למיגור האלימות במשחקי הכדוריד. על האמנה הזו יחתמו גם ראשי הקבוצות והיא תוקרא לקהל במשחקים. בנוסף, יפעלו באיגוד לקיים מפגשי שחקנים והורים עם שופטי משחקים לפני משחקי הנוער והילדים, זאת במטרה להבהיר ולחדד אצל ההורים והילדים את חוקי המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully