וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: חימקי בין האצבעות

הרוסים הובילו בשבע נקודות בדקת הסיום, אך הפסידו בהארכה 87:82 לפנאתינייקוס. פרוקום הפתיעה עם 76:82 על ריאל

המחזור השביעי בשלב הבתים ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך, כאשר בבית א' הפסידה פנרבחצ'ה/אולקר המאכזבת 68:61 לווילרבאן הצרפתית, יממה לפני שברצלונה וסיינה, מוליכות הבית, תשחקנה בעצמן. בבית ב' ריטאס וילנה נצמדה לפסגה עם 72:77 ביתי על אורלאן, כאשר בבית ג', של מכבי תל אביב, מארוסי שמרה על סיכוייה להעפיל עם ניצחון 62:74 על לובליאנה. שלושת המשחקים הנוספים מגיעים מבית ד', שם במשחק המרכזי חילצה פנאתינייקוס ניצחון 82:87 ברוסיה מול חימקי אחרי הארכה וקאמבק נהדר. פרוקום סופו לא התחשבה ברצונות של ריאל מדריד לשמור על הפסגה, והנחילה לה הפסד ראשון בפולין מאז 1962, עם 76:82. מילאנו מחצה 51:79 את אולדנבורג החלשה.

בית א'

פנרבחצ'ה/אולקר - וילבראן 68:61

הטורקים, שהחלו את העונה עם תקוות ושאיפות גדולות, הושפלו בשבוע שעבר מול ברצלונה, והובסו 89:55. הערב הם עלו לפרקט בידיעה שהם חייבים ניצחון, אבל הפסידו בביתם לקבוצה שרדפה ועכשיו חלפה על פניהם. מאמן הטורקים, בוגדן טאנייביץ', הוביל את וילרבאן לאליפות צרפת ב-2001, וראה את האקסית רושמת על חשבונו ניצחון שלישי ברציפות. אחרי מחצית שקולה עם יתרון קל לפנרבחצ'ה/אולקר, העבירה וילרבאן הילוך בעזרת קריסטיאן קנגור (16 נקודות) וראוול מארשל (15 ו-6 ריבאונדים). הצרפתים קלעו טוב יותר מהשדה, במשחק בו ההגנות שיחקו תפקיד מכריע, וכך גם 11 נקודות של לין גריר היו מעט מדי עבור פנר.

בית ב'

ריטאס וילנה - אורלאן 72:77

ערב המחזור, ניצבה ריטאס וילנה במקום הרביעי בבית ב', עם אותו מאזן כמו של אפס פילזן ופרטיזן בלגרד. לקבוצה הליטאית הסימפטית היה ברור כי היא חייבת ניצחון ביתי על הצרפתים החלשים, שימשיכו לחפש את ניצחון הבכורה שלהם בשבוע הבא. אורלאן דווקא הייתה חזרה למשחק לאחר רבע ראשון בו נקלעה לפיגור של 13 נקודות, אבל דווקא כשעלתה ליתרון ברבע הרביעי איבדה אותו ונוצחה. דונטאס זבצקאס הוביל את הליטאים הקבוצתיים עם 20 נקודות, כאשר אצל אולראן היה זה אוסטין ניקולס ששקלע 16.

בית ג'

מארוסי - לובליאנה 62:74

כשלשתי הקבוצות מאזן זהה - ניצחון אחד לעומת חמישה הפסדים - מארוסי ולובילאנה ידעו כי רק ניצחון ישאיר להן סיכוי ריאלי להעפיל ל-16 האחרונות במפעל. כזכור, במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, במחזור השני, ניצחו היוונים בסלובניה 75:81, אבל שחקניו של יורי זדובץ' לא הפגינו את ההתלהבות מהמשחק מול מכבי תל אביב כדי לנסות ולנקום. רבע ראשון מצוין של היוונים בניצוחם של ג'ארד הומן ומיכאליס פלקאנוס, קבע 14:28 אחרי עשר דקות ולמעשה הכריע את ההתמודדות. אולימפיה הצליחה לצמק מעט לפני המחצית, אך לא יותר. הומאן קלע 15 למארוסי, פלקאנוס הוסיף 12 וכך התגברה המארחת על יום נורא עם 20 אחוזים מחוץ לקשת. מאט וולש בלט עם 12 בלובליאנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בית ד'

חימקי - פנאתינייקוס 87:82 (לאחר הארכה)

עם שלושה נצחונות רצופים, פנאתינייקוס האמינה כי היא מגיעה לרוסיה כשהיא מאוששת לחלוטין מההפסד במחזור השלישי לריאל מדריד. אלופת אירופה ידעה שניצחון יבטיח לה באופן מעשי כרטיס לטופ 16, אבל נתקלה ביריבה עיקשת שכפתה עליה משחק צמוד משריקת הפתיחה והייתה קרובה להנחיל לה הפסד מפתיע. הרוסים רצו להשתוות במאזנם ליוונים ועל הדרך לנקום בהם על התבוסה המחפירה מהמשחק בין השתיים באתונה, ו-15 נקודות של קלי מקארתי (21 במשחק כולו) שמרו אותם בתמונה עם הירידה להפסקה, בפיגור 42:40.

הפער הקל לזכות פנאתינייקוס נשמר עד לארבע הדקות האחרונות, משם להטה חימקי והותירה את ז'ליקו אוברדוביץ' בהלם, עם נקודות של קרלוס קבזאס הספרדי (17 בסך הכל), פאוליוס ינקונאס ואקס פאו, רוברטאס יבטוקאס. הרוסים חשו את הניצחון, אך זה חמק להם מבין האצבעות כשאיבדו יתרון שבע נקודות בדקת הסיום. בהארכה המומנטום כבר היה ברור, ופנאתינייקוס עשתה את העבודה עם 82:87. ואסיליס ספאנוליס היה הרוח החיה בקאמבק עם 24 נקודות ומייק באטיסט תרם 15.

פרוקום סופוט - ריאל מדריד 76:82

החבורה של אטורה מסינה ידעה שאסור לה למעוד בפולין, בלי קשר למשחק המרתק והמקביל בין פנאתינייקוס וחימקי, אבל עצם הידיעה לא ממש עזרה לה. ריאל מדריד התייצבה כשהיא במקום הראשון בבית עם יתרון של הפרש סלים על פנאתינייקוס, אך לא השכילה להשיג את ניצחונה השישי ברציפות. 4,300 צופים דחפו את פרוקום סופוט, שידעה כי הספרדים הפסידו בפולין פעם אחת ויחידה ב-1962, והבטיחה את ניצחונה ברבע אחרון דרמטי.

הפולנים קלעו ב-61 אחוזים מהשדה מול 40 בלבד של ריאל, כאשר קינטל וודס מככב עם 27 נקודות, כולל שלוש שלשות. דייויד לוגן, אקס רמת השרון, תרם 19 והוסיף ארבעה אסיסטים. פליפה רייס עם 16 וחורחה גרבאחוסה עם 14 ותשעה ריבאונדים, ניסו לבצע מהפך ולא צלחו במשימה.

מילאנו - אולדנבורג 51:79

מאבק התחתית של בית ד' איפשר לאיטלקים להישאר בתמונה לקראת מחזורי הסיום. מילאנו הייתה מלכתחילה מועמדת לניצחון, גם משום שאירחה את המשחק, וגם משום שבפעם האחרונה שהשתיים נפגשו על אדמה גרמנית, זה נגמר בניצחון 70:79 של האיטלקים. שחקניו של פיירו בוצ'י שאיבדו שני משחקים שהיו להם ביד, לא השאירו הפעם דבר ליד המקרה.

המארחים לחצו מן הפתיחה, יצרו יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה, וסגרו סיפור עם רבע שלישי נהדר מבחינה הגנתית, כשעצרו את אולדנבורג האומללה על חמש נקודות בלבד. מריוס פטראביצ'יוס עם 16 נקודות וסטפנו מנצ'ינלי עם 15 היו הטובים בשורות מילאנו. ג'קל פוסטר היה היחיד שקלע בספרות כפולות באולדנבורג, עם 10 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully