וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן קאטה פוטר מפנאתינייקוס

קבוצת הפאר היוונית החליטה להיפרד מהההולנדי, על אף שנמצאת בתקופה לא רעה. מאמן נבחרת יוון הצעירה יחליפו

על אף שניצחו 10 מתוך 13 המשחקים הראשונים העונה בליגה היוונית, מאזן שהביא אותם נקודה אחת מהפסגה המאוכלסת על ידי אולימפיאקוס, הודיעה הערב (שלישי) פנאתינייקוס על פיטוריו של מאמן הקבוצה, הנק טן קאטה.

כזכור, הירוקים מאתונה לא זכו באליפות ביוון מאז 2004, ועל כן הגיע המאמן ההולנדי ביוני 2008 לקבוצה, רגע אחרי ששימש כעוזרו של אברם גרנט בצ'לסי, ועם רקורד שכלל גם משרת עוזר מאמן בברצלונה למשך שלוש שנים, וכן עונה אחת כמאמן ראשי באייאקס (2006-2007). הערב, כאמור, הוא עוזב, על אף המומנטום החיובי של קבוצתו.

"נשיא המועדון, מר ניקולאוס פטראס, והמאמן, הנק טן קאטה, נפגשו הערב וסיכמו על הפסקת העבודה", נכתב בהצהרה רשמית שהוציאה הקבוצה. המאמן עצמו אמר: "זה היה כבוד לאמן את פנאתינייקוס, והתוצאות שהשגנו גיבו את העבודה שלי. יצרתי את הבסיס לקבוצה. אני מכבד את העובדה שאנשים מסוימים לא מרוצים מהתמונה כולה, אבל אני והצוות שלי עשינו הכל כדי להצליח".

מי שיחליף את ההולנדי על הקווים באתונה הוא מאמנה המוערך של נבחרת יוון הצעירה ניקוס ניופליאס, שאמר עם מינויו: "זה כבוד גדול עבורי לאמן את הקבוצה. אנחנו מתחילים לעבוד כבר היום, והמטרה שלי היא להצליח כמאמן כפי שהצלחתי כשחקן: לקחת תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully