וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמאר גריר סיכם בעירוני נהריה

8.12.2009 / 14:55

הרכז האמריקאי (33, 196) ישחק בקבוצה עד תום העונה, טאשיד קאר ומארק אגרסון ישוחררו. גם ליאור שגב צפוי להצטרף

עירוני נהריה סיכמה עם הרכז האמריקאי לאמאר גריר. גריר (33, 196) ישחק בקבוצה עד תום העונה, והחתימה אמורה להתבצע ב-24 השעות הקרובות, רק לאחר שייסגרו רשמית מספר פרטים אחרונים, והשחקן עשוי לשחק כבר במשחק הבא של נהריה, מול מכבי ראשון לציון. מנגד, נהריה צפוי לשחרר את הזרים טאשיד קאר ומארק אגרסון, שלא מקבלים דקות במשחקים האחרונים.

גריר הוא בוגר מכללת פלורידה סטייט משנת 1998, ושיחק בעונתו הראשונה מחוץ למכללות בליגה החצי מקצוענית בארצות הברית. בעונת 2000/1 הגיעה לנאפולי מהליגה השנייה באיטליה והצטיין עם למעלה מ-21 נקודות למשחק. גריר המשיך לשנתיים נוספות באיטליה, כשבעונת 2002/3 אף שיחקה בליגה הראשונה וקלע 16.6 נקודות למשחק. בעונה שלאחר מכן עבר ליוניקס קאזאן, ושוחרר במהלך העונה. בעונת 2004/5 הגיע לבי סי קייב בה שיחק שלוש עונות, והפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה, כשבדרך הוא אחראי על הדחת נהריה מרבע גמר היורוקאפ. בעונת 2007/8 חתם גריר בלאריסה היוונית, אך לא השתלב ובעונה שעברה הצטיין במדי קרבאנוס הקפריסאית עם 16 נקודות למשחק. את העונה הנוכחית פתח בליגה הירדנית אך עזב לאחרונה.

כמו כן, הקבוצה נמצאת על סף סיכום עם ליאור שגב מגליל/גלבוע, שאמור גם הוא להצטרף ולעבות את הקו האחורי של הנהריינים. שגב כבר סיכם את תנאיו עם נהריה, ועתה כל שנותר זה לסכם את העזיבה שלו עם הנהלת גליל/גלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully