וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תל אביב עדיין בלתי מנוצחת

מייקס פלייס הנחילה הפסד למורדים מיהודה במשחק רב נקודות, 42:66. חיפה רמסה את הנחיל השחור באר שבע 6:68

עוד שבוע פורה עבר על ליגת התאקל של ישראל, עם 182 נקודות בסך הכל. כמעט רבע מהליגה מאחורינו, ונראה שמשחק ההתקפה של הקבוצות עובד קצת יותר טוב ממשחק ההגנה. ביום שישי האחרון בבאר שבע דאגה חיפה להזכיר לכל הליגה שהיא עדיין מועמדת ראויה, כשהביסה את הנחיל השחור 6:68. בלילה שלאחר מכן, בחולון, מייקס פלייס תל אביב השיגה ניצחון חשוב על המורדים מיהודה 42:66, ועם מאזן מושלם של 0:3 היא מוליכה את ליגת התאקל בישראל.

המורדים, שירדו למאזן של 2:1, מדורגים במקום החמישי יחד עם דנסינג קאמל ממודיעין, החזיקו מעמד מול תל אביב במשך שני רבעים, למרות פציעות של שחקנים, אבל לבסוף לא יכלו להתקפות של הקבוצה היריבה. תמיר אלטרמן ואלכס טרפטון הובילו את התקפת תל אביב, אך לא רק הם בלטו בשורות מייקס פלייס. גם רוני סריסורן, יוני רובין, אוון רשף ולירן חובב שחזר מפציעה יצרו קבוצה תל אביבית מגובשת ואיתנה. בצד המורדים בלט, כרגיל, הקוורטבק המצטיין ג'ו מרטישיוס עם 226 יארדים באוויר ושלוש מסירות לטאצ'דאון, הוסיף 146 יארדים של ריצה וכבש שני טאצ'דאונים. מצד שני, איבוד כדור ושלושה איבודים אוויריים גרמו לכך שלמורדים לא יהיה סיכוי מול מייקס פלייס, והם נוצחו 66:42.

במשחק הפותח של סוף השבוע חזרה חיפה לנצח, 6:68 את הנחיל השחור באר שבע, עם שני טאצ'דאונים באוויר ועוד שישה בריצה. החיפאים חזרו למאזן חיובי של 1:2. חיפה השיגה 427 יארדים סך הכול, שיא עונתי עבורה, ולמרות שלושה פאמבלים הצליחה להשיג ניצחון סוחף. למרות פתיחה של 4:0 לקבוצת האקספנשן, צוות המאמנים המסור מנחיל גישה חיובית בבאר שבע, יחד עם הבטחה ששיפור יבוא עם הזמן. צריך לזכור כי מודיעין, האלופה, גמגמה גם כן בעונה הראשונה של הליגה, ותל אביב, שעכשיו מוליכה את הטבלה, לא הייתה פקטור אמיתי בשתי העונות הקודמות.

ביום חמישי ייפגשו ביג בלו והנחיל השחור באצטדיון קראפט בירושלים ב-20.30. ביום שישי בבוקר, תארח דנסינג קאמל מודיעין את ריל האוזינג חיפה ב- 10.30במגרש הכדורגל ברחוב עמק בית שאן, ובמוצאי שבת, במשחק המרכזי של המחזור, ייפגשו במשחק מעניין פאפאגיו קינגס והמורדים מיהודה באצטדיון קראפט בשעה 20.00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully