וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס מתלונן: ארסנל נמוכה מדי

התוחתנים העלו הרכב נמוך שגובהו הממוצע 1.76 מ', פברגאס מציע לונגר: "לפעמים צריך שיהיו אופציות אחרות על המגרש"

ססק פברגאס מודה כי קבוצתו ארסנל מתקשה להתמודד מבחינה פיזית עם יריבותיה בפרמיירליג, וזאת מכיוון ששחקניה נמוכים מדי. בארסנל הרגישו היטב את נחת זרועם של שחקני צ'לסי, שהביסו אותם 0:3 בליגה לפני כעשרה ימים, ומאז השחקנים של ארסן ונגר מעט בטראומה. פברגאס, 1.75 מטר, סיפר כיצד שחקני ארסנל לא הצליחו להתמודד עם צ'לסי בגובה, והנתונים מוכיחים את המציאות.

ההרכב שהעלה ארסן ונגר בשבת האחרונה מול סטוק היה עם הממוצע הנמוך ביותר בפרמיירליג - רק 1.76 מ' לשחקני החלק הקדמי (פברגאס 1.75, דנילסון 1.80, רוזיצקי 1.73, אבואה 1.78, ארשבין 1.72, נאסרי 1.78) . צ'לסי, לעומת זאת, שיחקה במחזור האחרון עם הרכב שגובהו הממוצע הוא 1.84 מ'. אומנם ארסנל הוכיחה כי הגודל לא תמיד קובע - מאחר שהיא ניצחה את סטוק, הקבוצה השנייה בגובה בליגה עם ממוצע של 1.84 מ', אבל פברגאס מציע כי אם בכל זאת ארסנל תעשה קניות בינואר, כדאי שיצורפו שחקנים חזקים וגבהי קומה.

"נגד מנצ'סטר סיטי שיחקנו עם המון שחקנים עם סגנון דומה, שאוהבים את הכדור ברגל", אומר הקשר, שהשמועות סביב עזיבתו את ארסנל ממשיכות להסעיר את התקשורת הספרדית, "אבל לפעמים צריך שתהיה על המגרש גם אופציה אחרת. נגד צ'לסי, למשל, שלטנו במגרש במשך 40 דקות, אבל לא סיכנו את השער. אולי היינו קטנים מדי בשביל להתמודד איתם ברחבות".

פברגאס אף יודע מה ההבדל העיקרי בין שתי הלונדוניות: "בסופו של דבר ראינו שצ'לסי היא קבוצה נורמלית, שפשוט מתהדרת בחלוץ הכי טוב בעולם, דידייה דרוגבה. בלעדיו, צ'לסי תיראה אחרת לגמרי".

* מאמן סטוק סיטי טוני פוליס התנצל בפני שחקניו על התקרית הקשה שלו עם חלוץ הקבוצה, ג'יימס ביטי, השניים התעמתו ביניהם לאחר שהחלוץ הוותיק ביקש עוד יום חופשה בחג המולד. פוליס החל לנזוף בקול על השחקן שלו - בתקרית שכנראה תדיח את ביטי מהקבוצה. אתמול, כאמור, התנצל המאמן בפני השחקנים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully