וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס ואל על

באיירן ומאמנה המושמץ הביסו את יובנטוס בחוץ 1:4 ועלו ל-1/8 גמר הצ’מפיונס על חשבון האיטלקים. גם ריאל ומילאן העפילו

בסוף השבוע האחרון חגגו ביובנטוס ניצחו ליגה חשוב ויוקרתי על אינטר. התחושות היו שסיפור האליפות באיטליה רחוק מלהיות גמור ושיובנטוס בדרכה הבטוחה למימוש הפוטנציאל האדיר שגלום בחומר השחקנים שלה.

הערב (שלישי) עלתה האיטלקיה הגאה למשחק האחרון שלה בשלב הבתים בליגת האלופות נגד באיירן מינכן כשהיא יודעת שתיקו יספיק לה בשביל לעלות, אבל מסתבר שהחגיגות היו מוקדמות מדי. באיירן הביסה את יריבתה 1:4 בתוצאה שתזכר עוד הרבה זמן והעפילה לשמינית הגמר מהמקום השני בבית א'. יובה תסתפק כעת בהופעה לא ממש מעודדת בליגה האירופית.

בבית ב' פגשה וולפסבורג הרכב טלאים של מנצ'סטר יונייטד הפצועה והמוכה, אבל השדים האדומים חזרו הביתה עם 1:3 ואלופת גרמניה התאכזבה קשות מכיוון שהיא סיימה את הבית רק במקום השלישי. מי שעלתה לשמינית הגמר על חשבונם של ארמין פה ושחקניו היא צסק"א מוסקבה, שניצחון 1:2 קטן-גדול על בשיקטאש עשה עבורה את העבודה.

בבית ג' גברה ריאל מדריד על מארסיי 1:3 בסטאד וולודרום והתוצאה הזו שיחקה גם לידיה של מילאן, שנפרדה ב-1:1 בלבד מציריך, אבל הצליחה לעלות שלב בכל זאת.

בבית ד' כמעט הכל היה סגור הרבה לפני המשחקים הערב. צ'לסי נפרדה מאפואל ניקוסיה ב-2:2 מאכזב ופורטו הביסה את אתלטיקו מדריד 0:3, הספרדים והקפריסאים סיימו עם שתי נקודות, אבל אתלטיקו הייתה זו שעלתה בזכות שערי חוץ במשחקים שלה נגד אפואל.

עלו לשמינית הגמר מהמקום הראשון: בורדו, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, צ'לסי.

עלו לשמינית הגמר מהמקום השני: באיירן מינכן, צסק"א מוסקבה, מילאן, פורטו.

ימשיכו בליגה האירופית: יובנטוס, וולפסבורג, מארסיי, אתלטיקו מדריד.

בית א'

יובנטוס - באיירן מינכן 4:1

ערב פתיחת המשחקים מעטים האמינו שבורדו תעלה לשמינית הגמר כבר אחרי חמישה מחזורים ותשאיר ליובנטוס ובאיירן מינכן את המלחמה על המקום השני, אבל המציאות טפחה על פניהם של הפרשנים ושל אוהדי הגברת הזקנה והקבוצה הבווארית והערב אכן שיחקו שתי הקבוצות על כל הקופה.

דויד טרזגה כבש צמד בפעם האחרונה שבאיירן ביקרה בטורינו ואז זה נגמר ב-1:2 לגברת הזקנה. הערב הצרפתי הוותיק עשה זאת שוב, אבל הפעם לגרמנים הייתה תשובה מוחצת. יובנטוס הובסה בבית והרבה אוויר ייצא מהמפרשים שלה, ובצד השני המנצח הגדול הוא לואיס ואן חאל המושמץ, שיהפוך לפחות למספר ימים לגיבור.

דקה 19, 0:1 ליובנטוס: מרטין דמיקליס איבד כדור במרכז המגרש, יובה יצאה להתקפת נגד מהירה והגבהה של קלאודיו מרקיזיו מצאה את דויד טרזגה, שבעט מהאוויר מבלי לעצור, מ-15 מטר פנימה. שער נהדר של הצרפתי.

דקה 30, 1:1: פרננדו קאסרס הכשיל ברחבה את איביצ'ה אוליץ', השוער האנס יורג בוט בעט את הפנדל טוב והשווה.

דקה 52, 1:2 לבאיירן מינכן: דניאל ואן בויטן הגיע ראשון לכדור קרן ונגח חזק לכיוון הרצפה, בופון ירד והדף לא טוב לרגליו של אוליץ', שבעט בקלות פנימה.

דקה 83, 1:3 לבאיירן מינכן: מריו גומז היה ראשון לריבאונד אחרי כדור קרן וערבוביה ברחבה, ומקרוב דחק כדי לבסס את היתרון ולשלוח סופית את הגרמנים לשלב הבא.

דקה 90, 1:4 לבאיירן מינכן: תומאס מולר שלח כדור לאנטולי טימושצ'וק, ששחרר את רגל ימין מחוץ לרחבה כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 1:4 ענק לגרמנים.

בית ב'

וולפסבורג - מנצ'סטר יונייטד 3:1

בעיית הפציעות החמורה ביונייטד הכריחה את המאמן אלכס פרגוסון בחולייה האחורית את ג' סונג פארק כמגן ימני ואת מייקל קאריק ודארן פלטשר כבלמים וגראפית ואדין דז'קו תכננו לנצל את החיסורים בהגנה האדומה, אבל דווקא מייקל אואן היה זה שכבש שלוש פעמים והאנגלים הוכיחו שבליגת האלופות לא רק חומר השחקנים חשוב, אלא גם הרוח.

דקה 43, 0:1 למנצ'סטר יונייטד: סקולס העביר מסירה מצוינת לנאני בצד שמאל, הפורטוגלי העיבר לרגל ימין והעלה לרחבה ומייקל אואן נגח פנימה באין מפריע, למרות שמסביבו ניצבו לפחות שלושה שחקני הגנה.

דקה 55, 1:1: מרסל שאפר נשלח לכדור עומק סמוך לקו השמאלי והעלה הרבה חזקה לרחבה, אדין דז'קו הגיע לפני כולם ונגח בעוצמה פנימה מתוך רחבת החמש.

דקה 83, 1:2 למנצ'סטר יונייטד: מבצע ענק של גבריאל אוברטן באגף השמאלי הסתיים בכדור רוחב, אותו ניצל מייקל אואן כדי להשלים צמד מקרוב.

דקה 91, 1:3 למנצ'סטר יונייטד: הזדמנות בצד אחד הפכה למתפרצת קטלנית בצד השני, כשאוברטן שלח כדור בנגיעה אחת למייקל אואן, שדהר על גבי ארבעים מטרים כדי להשלים שלושער עם טאץ' מרשים שקבע את תוצאת המשחק.


בשיקטאש - צסק"א מוסקבה 2:1

צסק"א סיימה לא מזמן את העונה הרוסית במקום החמישי, הגרוע ביותר שלה בשמונה השנים האחרונות, אבל הפיצוי הקטן הגיע הערב, כשהיא עלתה לשמינית הגמר. תודות מגיעות גם למנצ'סטר יונייטד שניצחה בוולפסבורג, אבל הרוסים עשו את שלהם עם ניצחון חוץ על קבוצה שנלחמה על הכבוד באינונו המאיים. מילוש קראסיץ' שמשבוע לשבוע נראה שימיו בליגה הרוסית ספורים לפני שהוא עובר לאחת מאריות היבשת, כבש שוב בדרך לשלוש הנקודות וייבגני אדלונין השלים בדקה ה-90.

דקה 41, 0:1 לצסק"א מוסקבה: הרוסים יצאו למתפרצת אותה הוביל דייוידאס סמבראס, הליטאי התקדם לכיוון הרחבה הטורקית ושיחרר כדור עומק קטן למילוש קראסיץ' וזה בעט היטב פנימה מזווית לא קלה.

דקה 86, 1:1: איברהים אוזולמז שלח כדור לרחבה, אותו ניצל בובו כדי להבקיע מקרוב ולאזן את התוצאה.

דקה 90, 1:2 לצסק"א: ייבגני אלדונין בעט היטב מחוץ לרחבה כדי לדאוג ששלוש הנקודות יילכו עם הרוסים, ולקבוע את תוצאת המשחק הדרמטית.

בית ג'

מארסיי - ריאל מדריד 3:1

כמו במרבית השלבים עד כה העונה, ריאל מדריד שוב התקשתה, שוב לא הבריקה, אבל שוב עשתה את העבודה. אחרי שאיבדה 5 נקודות נגד מילאן בשלב הבתים והתקשתה להבטיח את מקומה בשלב הבא, סגנית האלופה הספרדית בכל זאת עשתה זאת הערב. מארסיי נשארה עם המחמאות אחרי השתתפות בבית קשה והערמת קשיים על הקבוצות הגדולות שבו, אבל תסתפק בהגעה לליגה האירופית.

דקה 5, 0:1 לריאל מדריד: רפאל ואן דר וארט הוכשל כ-30 מטרים מהשער, כרסטיאנו רונאלדו שחרר בעיטה אדירה לחיבור, כשגם לשוער הצרפתי סטיב מנדאנדה חלק בספיגה.

דקה 11, 1:1: טייה טאייוו פרץ מצד שמאל והגביה לרחבה, ברנדאו נגח מקרוב לא טוב, אבל הכדור נהדף ולוצ'ו הפציץ מתוך הרחבה פנימה.

דקה 60, 1:2 לריאל מדריד: ואן דר וארט העלה כדור קרן משמאל, ההגנה התכולה הרחיקה רע וראול אלביול בעט כדור שטוח ולא ממש חזק, מ-15 מטרים לפינה השמאלית התחתונה של מנדאדנה.

דקה 69: ניאנג נשלח לכדור ארוך אליו יצא גם קסיאס. השוער הספרדי הכשיל את החלוץ הסנגלי, אבל לוצ'ו הרעיד את המשקוף מהנקודה הלבנה.

דקה 80, 1:3 לריאל מדריד: לסאנה דיארה שלח את כרסיטיאנו רונאלדו לכיוון הרחבה, מנדאנדה יצא והפיל את הפורטוגלי, אבל הוא קם, הסתובב ובעט לשער החשוף מ-17 מטרים.


ציריך - מילאן 1:1

מילאן הגיעה לציריך בפורמה פנטסטית כשההפסד האחרון נרשם אי שם בסוף ספטמבר, אלא שאותה קבוצה שניצחה אותה אז, התכוונה לעשות זאת גם היום והוליכה 0:1 במשך דקות ארוכות. לשמחתה ולמזלה, מילאן של היום היא לא אותה מילאן מלפני חודשיים ושלושה והפעם היא הצליחה להשוות ולעלות לשמינית הגמר בצורה נאותה.

דקה 29, 0:1 לציריך: מאסימו אמברוסיני הכשיל את מילאן גאיץ' כ-23 מטרים מהשער, הסרבי עצמו ניגש לבעוט ושלח לפינה הימנית של דידה, שלא סגר היטב ונכנע.

65, 1:1: רונאלדיניו וסיידורף שילבו משחק מסירות יפה, ההולנדי מצא את מרקו בוריילו בתוך הרחבה וזה הוכשל על ידי אלאן רושה. הקנדי-שוויצרי הורחק ורונאלדיניו בעט את הפנדל פנימה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ד'

צ'לסי - אפואל ניקוסיה 2:2

לאור העובדה שצ'לסי כבר עלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון, קרלו אנצ'לוטי הרשה לעצמו לתת מנוחה לפטר צ'ך ולפתוח עם רוס טרנבול במקומו, כשגם גאל קקוטה משחק לראשונה בליגת האלופות. בגשר קיוו להשאיר מאחור את ההפסד למנצ'סטר סיטי בליגה, אבל התוצאה הסופית הייתה מאכזבת והתיקון ייאלץ להמתין מספר ימים נוספים.

דקה 6, 0:1 לאפואל ניקוסיה: הקפריסאים הוציאו התקפה מהירה מצד שמאל בסיומה שלח קונסטנטינוס חרלאמבידיס כדור רוחב ומרצ'ין זבלאקוב בעט מקרוב פנימה.

דקה 19, 1:1: צ'לסי לחצה את השער הקפריסאי, ההגנה האורחת הצליחה לבלום כמה ניסיונות מסירה ולבסוף בעט מיקאל אסיין כדור חזק בחצי גובה, מ-20 מטרים לפינה השמאלית של השוער חיוטיס.

דקה 26, 1:2 לצ'לסי: יורי ז'ירקוב קיבל מסירה ארוכה ממרכז המגרש בצד שמאל, העביר כדור רוחב למרכז הרחבה ודיידיה דרוגבה כבש.

דקה 87, 2:2: טעות איומה של ג'ון טרי ומייקל אסיין בהגנה אפשרה לננאד מירוסלאבייביץ' לחטוף, לדהור אל עבר השער, ומול טרנבול לגלגל פנימה.

אתלטיקו מדריד - פורטו 3:0

אתלטיקו המשיכה את העונה הגרועה שלה עם הפסד ביתי וסיימה את שלב הבתים עם שתי נקודות בלבד, כשזרי הפרחים יכולים לעשות את דרכם לצ'לסי, שבזכות התיקו שלה על אפואל ניקוסיה הספרדים לפחות ימשיכו באירופה. פורטו מצידה עשתה את העבודה גם אחרי שכבר הבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר והוכיחה פעם נוספת כמה היא חזקה.

דקה 2, 0:1 לפורטו: ראול מיירלס העלה כדור קרן מצד שמאל וברונו אלבש נגח כדור קשתי, מימין לשמאל ופנימה.

דקה 14, 0:2 לפורטו: חורחה פוסילה בעט מרחוק כדור שטוח ואלכסוני, סרחיו אסנחו הדף גרוע בתוך רחבת החמש שלו ופלקאו, שהגיע ראשון, דחק פנימה.

דקה 76, 0:3 לפורטו: הולק הברזילאי קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער, השתלט עליו בצורה יפה ומ-16 מטרים ושלח פצצה שפגעה בחיבור של אסנחו וחדרה פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully