וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "הרבה גורמים רצו לדבר איתי, סירבתי לכולם"

על אף הכישלון עם נבחרת רוסיה ולמרות שלל השמועות, הבהיר המאמן ההולנדי כי לא יסכים לאמן אף נבחרת במונדיאל הקרוב

רצף ההצלחות המופלא של חוס הידינק הגיע בחודש שעבר לסיומו, כשהמאמן ההולנדי לא הצליח להצעיד את נבחרת רוסיה למונדיאל, ואת דרום אפריקה 2010 הוא יראה מהבית. על אף שהצליחו להעפיל למשחקי הפלייאוף, הפסידו בסופו של דבר הרוסים לנבחרת סלובניה הסימפטית על שערי חוץ והאכזבה של כל הנוגעים בדבר, לרבות הידינק עצמו כמובן, היתה גדולה. "הייתי מאוד מאוכזב שלא הצלחנו להעפיל, והצפיה בהגרלת המונדיאל הביאה לי כאב גדול. רגשות האכזבה והשיברון היו קולוסאליות, ומאז לא הלכתי למשחק נוסף. אלה היו ימים רעים מאוד עבורי", אמר הידינק.

עם הכישלון הרוסי, החלו לצוץ שמועות כמעט מכל עבר שקשרו את המאמן המוערך לשלל נבחרות שכן העפילו לטורניר, כגון דרום אפריקה, ארגנטינה וניגריה, וכן לנבחרת טורקיה, שלא תזכה ליטול בו חלק. הידינק, עם זאת, מתעקש כי במונדיאל הקרוב הוא לא יאמן אף נבחרת, גם אם יקבל מאחת כזו הצעה רשמית. "לא ניהלתי שיחות עם אף מועדון או התאחדות. לא אחביא את העובדה שהרבה גורמים רצו לדבר איתי, אבל סירבתי לכולם", הודה המאמן ההולנדי בראיון לתקשורת הרוסית היום (שני).

"כמעט כל הנבחרות שהעפילו ישחקו באליפות עם המאמן שהביא אותם לשם. אבל אפילו אם אחת ההתאחדויות תציע לי לאמן את הנבחרת שלה בגביע העולם, אסרב", הבהיר הידינק. "זה היה אפשרי רק אם הייתי מאמן את אותה נבחרת החל משלב הבתים". באשר לאפשרות שימשיך כמאמן הנבחרת הרוסית, אמר ההולנדי: "החוזה שלי מסתיים ביוני. אאמן עד אז, ולאחר מכן אסדר את תכניותי העתידיות. יש מעט מאוד שאני יכול לעשות כרגע מלבד לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully