וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז מצא סקורר?

מאמן ליברפול מבקש ממסצ'ראנו לאיים יותר על השער: "הכי חשוב זה לנסות". הארגנטינאי כבש 3 שערים בקריירה

רפא בניטז מבקש מחאבייר מסצ'ראנו לבעוט יותר לשער ולחפש יותר את הרשת וזאת קצת יותר משבוע אחרי שבעיטה של הארגנטינאי פגעה בשחקן יריב וחדרה לרשתה של אברטון בדרבי. ליברפול סבלה העונה מאוד מחסרונו של פרננדו טורס שהיה פצוע במספר משחקים לא קטן ומחסרונו של מחליף ראוי בחוד וביום שבת לא הצליחה לכבוש ונפרדה ב-0:0 מאכזב מבלקבורן.

הכמיהה של האדומים לשער היא גדולה והמאמן הספרדי מקווה עכשיו לתוצרת גם ממסצ'ראנו ואמר: "מהיום בו החתמנו את חאבייר דיברנו על שערים כי יש לו בעיטה לא רעה מחוץ לרחבה. הוא יכול לעשות את זה, כך שהוא חייב להמשיך לנסות. אם הוא ימשיך לבעוט, הוא יכבוש יותר".

בניטז גם סיפר: "באימונים חאבייר בועט יותר לשער. הוא לא כובש הרבה ביחס לסטיבן ג'רארד, אבל הוא יכול להוות אופציה טובה עבורנו. הדבר החשוב הוא לנסות. מבחינתי הגול של שלו נגד אברטון היה כתוצאה מכך שהכדור שינה כיוון, זה לא היה גול עצמי".

למרות הטענה של בניטז, השער נגד אברטון נחשב רשמית לשער עצמי ועל כן הקשר בן ה-25 כבש רק פעם אחת במדי ליברפול, בבעיטה מחוץ לרחבה נגד רדינג בעונת 2007/8. בריבר פייט, קורינתיאנס ו-ווסטהאם הוא מעולם לא מצא את הרשת. בנבחרת ארגנטינה יש למסצ'ראנו שני שערים ובסך הכל שלושה לאורך הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully