וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט: "הכדורסל שלנו יפה, השחקנים שלנו מכוערים"

אחרי הניצחון על פיניקס, הפורוורד מצא צדדים פחות טובים במאזן של הלייקרס. נאש: "ייקח זמן עד שנגיע לרמה שלהם"

אחרי כ-20 משחקים בליגה, בערך רבע עונה, הלייקרס מחזיקים במאזן הטוב ביותר בליגה (3:16), אבל הלילה (בין ראשון לשני) הם השיגו תוצאה מרשימה כשמחצו את זו שדורגה שנייה במערב, פיניקס סאנס, וגברו עליה 88:108, בפעם השנייה העונה בהפרש גבוה מ-19 נקודות.

אך למרות שהאלופים מחזיקים ברצף מרשים של תשעה ניצחונות, בקבוצה לא מתלהבים יתר על המידה מאחר שגם הם יודעים שההגרלה הציבה בפניהם סדר נוח של משחקי בית. שמונה מתשעת הניצחונות האחרונים של הלייקרס הושגו בסטייפלס סנטר, והחבר'ה מהוליווד ישחקו 17 מ-21 משחקיהם הראשונים בבית, ולמעלה מ-40 אחוז ממשחקי הבית שלהם ישוחקו עד יום שישי.

"לכן אנחנו עוד לא חוגגים", אמר פאו גאסול, "אנחנו מבינים כמה משחקי בית היו לנו עד עכשיו. הייתי רוצה לראות אותנו מצליחים ככה במשחקי חוץ, במצבים קשים מול קבוצות שמוכנות לנצח. אנחנו בכושר טוב, אבל הדרך עוד ארוכה".

הלייקרס נראים מצוין ומפגינים יכולת נהדרת, אבל רון ארטסט מצנן את ההתלהבות. כשרון-רון נשאל לגבי האסתטיקה של הלייקרס העונה הוא ענה: "מבחינת כדורסל, זו הקבוצה הכי יפה בליגה. מבחינת חומר השחקנים, זו אחת הקבוצות המכוערות שיש".

מנגד, אי שם בפיניקס, סטיב נאש יודע שבכושר הנוכחי לקבוצתו יהיה קשה לתת פייט לאלופה. "הם קצת יותר טובים מאיתנו עכשיו", יודע נאש, "הם משחקים יחד זמן ממושך יותר, והם גדולים יותר. יש לנו הרבה מקום להשתפר. אנחנו מתקדמים, אבל יש זמן עד שנגיע לרמה שלהם".

פיניקס, כידוע, בדיוק במצב ההפוך של הלייקרס, מכיוון שהיא שיחקה כבר 14 משחקים בדרכים עד עתה. "אנחנו קצת עייפים", יודע גראנט היל, "ינואר, פברואר ומרץ נראים כבר טוב יותר מבחינת לוח המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully