וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון: "המשחק הוא קודם כל בשביל האוהדים"

הגארד יחזור לפרקט נגד דנבר ובפילי כרטיסים הפכו למצרך נדיר ו"התשובה" הפך לדבר היחיד בו העיתונאים מתעניינים

הלילה (בין שני לשלישי) זה צפוי לקרות. אלן אייברסון שוב יילבש את מדי פילדלפיה 76' באולמה הביתי, עוד פעם מול הקהל שפעם כל כך אהב אותו, וינסה לייצר נקודות וניצחון עבור קבוצתו החדשה-ישנה נגד דנבר נאגטס.

בפילדלפיה נרשמה התעוררות מרשימה לקראת החזרה של הגארד הוותיק וקצת יותר מיממה לפני תחיית המשחק, כך סיפרו שם, להשיג כרטיסים למשחק הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית. לחגיגה אצל קבוצה שתגיע למשחק עם מאזן שלילי 15:5 ואחרי שהיא הפסידה ב-10 מ-11 משחקיה האחרונים, אחראי כמובן איש אחד.

קייט פייגן מ"פילדלפיה אינקוויירר" כתבה על האימון הראשון של התשובה עם קבוצתו לשעבר: "אתמול באימון טבעת של עיתונאים הקיפה את אייברסון. בזמן שהוא דיבר, לו וויליאמס יצא מהאולם בבגדים אזרחיים ללא הפרעה. זה היה מחזה מוזר, בהתחשב בעובדה שלפני שבועיים זו עוד הייתה הקבוצה של וויליאמס והוא זה שהתבקש לענות על שאלות".

"אני חושב שחשוב שצוות האימון, החברים שלי לקבוצה והאוהדים, יהיו קצת סבלניים איתי כי עדיין לא נכנסתי לקצב ואני לא נמצא בכושר אידיאלי", אמר אייברסון אחרי האימון, "יש עוד דרך ארוכה, אבל נעשה אותה ביחד. המשחק הלילה הוא עבור האוהדים יותר מכל דבר אחר".

אייברסון, שנבחר לאולסטאר ב-10 מ-14 העונות שלו בליגה, החל את העונה בממפיס גריזליס, אותה הוא עזב אחרי תקופה קצרה והודיע על פרישה ממשחק, עד שקבוצתו המקצוענית הראשונה זרקה לו את חבל ההצלה. "זה הולך לקחת זמן, אני לא אשקר לעצמי", הוא הוסיף, "אני לא בכושר המשחק בו הייתי רוצה להיות. הרגליים והידיים שלי עדיין חלשות ואני אהיה צריך להיות כנה עם המאמן בקשר למצב שלי כי אם יש דבר אחד שאני לא רוצה לעשות, זה להזיק לקבוצה".

המאמן עצמו, אדי ג'ורדן, היה מרוצה מאוד מהמאמץ של אייברסון באימון ואמר: "הייתה הרבה אנרגיה באימון, הרבה נוכחות של ניסיון והרבה תקווה. זה הלך טוב ממה שציפיתי. מה שהוא עושה הכדור ובלעדיו, הדרך בה הוא מדבר, התנועה שלו על המגרש, כל אלו הם דברים שאדם ממוצע לא רואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully