וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "זה היה המשחק המרגש בחיי"

ברומא ולאציו לא ניסו להסתיר את האמוציות אחרי הדרבי. קאסטי: "אין כוח לחגוג". בארוניו: "שחקנים בכו בחדר הלבשה"

היה שם משהו באוויר, בדרבי של בירת איטליה אמש (ראשון), שהסתיים ב-0:1 לרומא על חשבונה של לאציו. מרקו קאסטי כבש שער ניצחון בדקה ה-77 ונתן אות לפרץ שמחה אדיר בצד הג'יאלורוסי של העיר. דניאלה דה רוסי, שרשם את ההופעה ה-200 שלו בסרייה A, חגג את השער של קאסטי עם דמעות בעיניים והוא וחבריו התחבקו ארוכות אחרי השער וכמובן שאחרי שריקת הסיום.

כבר בדקותיו הראשונות הושעה המשחק בגלל זריקת אבוקות וזיקוקים למיניהם, שהביאו את התאחדות הכדורגל האיטלקית לקנוס את צמד הקבוצות בעונש כספי בן 40 אלף יורו כל אחת. גם לאחר מכן נרשם משחק רותח, כששריקת הסיום נותנת את האות לפתיחתה של מיני קטטה בכיכובם של שני הקפטנים, פרנצ'סקו טוטי ורוברטו בארוניו, אך למזלם של כולם התקרית הזו הסתיימה מהר לאחר שטוטי הורחק מהמקום על ידי חבריו ופנה לחגוג עם האוהדים.

"אני אוהב את העבודה שלי בגלל הריגוש שהיא מעניקה לי. והערב זה היה המשחק המרגש בחיי", הפליג המאמן המנצח קלאודיו ראניירי בסיום, "לחזור לעבוד באצטדיון מלא היה דבר נהדר. הייתי בטוח שהמשחק הזה יוכרע במצב נייח, אבל בסוף זה היה מהלך נהדר".

קאסטי, שנכנס בדקה ה-44 במקומו של פיליפ מקסס שנפצע, וכבש את שער הניצחון, הוסיף: "לכבוש שער נגד לאציו זו ההרגשה הטובה ביותר שיכול שחקן של רומא לחוות. לא נשאר לי כוח לחגוג. אני כאן ארבע שנים ובכל שנה יש לנו את אותה בעיה. אנחנו מתקשים להביע את עצמנו על המגרש, זו בעיה פסיכולוגית. למזלנו, היום הצלחנו לכבוש בדקה ה-77 ואני הייתי זה שזכה להכריע את המשחק".

בצד התכול נרשמה כמובן אכזבה ענקית אחרי הפסד בדרבי ה-133 של עיר הבירה. לאציו נותרה במקום ה-16, נקודה אחתץ מעל הקו האדום, והקפטן רוברטו בארוניו אמר: "התוצאה הזו דומה לתוצאות של שאר המשחקים, אבל אנחנו משתפרים. אנחנו נמצאים בתקופה בה הניצחונות פשוט לא מגיעים וזה נמשך יותר מדי זמן. היו לנו כמה הזדמנויות, אבל השוער שלהם (ז'וליו סרג'יו) היה טוב מאוד".

בארוניו הוסיף גם על אווירת הנכאים אחרי המשחק: "הערב ראיתי כמה מחבריי לקבוצה בוכים בחדר ההלבשה. זה אומר שיש לנו רצון גדול להתגבר על התקופה הזו. אנחנו צריכים לעשות את זה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully