וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הווארד הציל את אברטון

השוער האמריקאי הדף פנדל של ג'רמיין דפו בתוספת הזמן, ושמר על ה-2:2 מול טוטנהאם. פולהאם - סנדרלנד 0:1

אחרי שאתמול ניצלה מנצ'סטר יונייטד עם 0:4 בווסטהאם את הפסדה של צ'לסי למנצ'סטר סיטי (2:1) כדי להתקרב למרחק של שתי נקודות מהמוליכה, ננעל היום (ראשון) המחזור ה-15 עם שני משחקים נוספים, בהם חילצה אברטון נקודה ביתית מול טוטנהאם כשחזרה מפיגור של שני שערים לשוויון 2:2, ופולהאם גברה 0:1 על סנדרלנד.

אברטון - טוטנהאם 2:2

בשבוע שעבר נעצרו התרנגולים עם 1:1 נגד אסטון וילה שקטע את המומנטום האדיר שלהם מה-1:9 ההיסטורי על וויגאן, וגם מול אברטון החבולה היא לא הצליחה לחזור לעצמה, ואיפשרה לארסנל, שניצחה אתמול את סטוק (0:2) לחלוף על פניה בדרך למקום הרביעי.

אחרי מחצית מאופסת היה נדמה שטוטנהאם בדרך הנכונה כשג'רמיין דפו כבש שער אופייני בדקה ה-47 ומייקל דוסון הכפיל עם שער שני בתוך שבועיים בדקה ה-59, אבל אז הגיע הקאמבק של המקומיים. אברטון שעדיין מלקקת את הפצעים מההפסד הכואב בדרבי לליברפול (2:0) ששלח את המיליונרים למרחק של שתי נקודות מהקו האדום, חזרה לעניינים עם שער של לואיס סהה המחליף בדקה ה-78, וטים קייהיל הקפיץ את יושבי הגודיסון פארק עם השוויון בדקה ה-87.

אבל הדרמה רק החלה, כי בדקה ה-94 הוכשל ווילסון פלאסיוס ברחבה, וטוטנהאם זכתה לפנדל, בו ניסה דפו להשלים צמד אך נתקל בטים הווארד. שוער נבחרת ארצות הברית, שיפגוש את דפו ונבחרת אנגליה במונדיאל הקיץ, זינק נהדר והדף את הכדור ברגליו.

פולהאם - סנדרלנד 0:1

במשחק מרכז טבלה טיפוסי קטעו המקומיים רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בזכות שער מוקדם של בובי זאמורה כבר בדקה השביעית, אחרי שהחלוץ הפורה נגח פנימה אחרי הרמה של ג'ון פנטסיל. עבור החתולים השחורים, שיארחו את פורטסמות במחזור הבא, מדובר בהפסד שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully