וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה בסימן שלוש

העטלפים גברו 1:2 על בילבאו וחלפו על פני סביליה. אספניול הושפלה 4:0 מול סנטאנדר. 62 דקות לסהר. ניצחון לאוואט

יממה אחרי שברצלונה וריאל מדריד המשיכו את הדהירה הדו ראשית שלהן בפסגה, הבמה של משחקי יום ראשון התפנתה לקבוצות מרכז הטבלה והתחתית. במוקד המשחקים, השיגה ולנסיה ניצחון דרמטי 1:2 בסן מאמס על אתלטיק בילבאו ועלתה למקום השלישי.

אצל מאיורקה ודודו אוואט אין כל חדש. החבורה של גרוגריו מנזאנו שמרה על מאזן מושלם במשחקי הבית לאחר שגברה 1:4 על סראגוסה. לעומת זאת, אספניול ממשיכה להידרדר. הקבוצה הקטנה של ברצלונה הפסידה בפעם הרביעית ברציפות - 4:0 לסנטאנדר והסתבכה בתחתית. בן סהר פתח בהרכב ושיחק 62 דקות.

מאיורקה - סראגוסה 1:4

באונו אסטדי העניינים כרגיל. גם במשחק הביתי השביעי של מאיורקה העונה, חגגו האוהדים ניצחון ביתי. הקבוצה מהאיים הבלריים נהנית ממאזן מושלם. בחוץ, אגב, מאיורקה טרם ניצחה העונה. הקורבן התורן היה סראגוסה שלא ממש היוותה יריב וסיימה משחק רביעי ללא ניצחון. אריץ אדוריץ פתח את חגיגת השערים בדקה ה-38. החלוץ הבאסקי השלים צמד בדקה ה-68 כאשר את שני השערים בישל לו ויקטור.

שבע דקות מאוחר יותר נגח מריו סוארז את השלישי ואלחסן קייטה השלים ערב מצוין חמש לסיום. דודו אוואט שבשבועות האחרונים גילה יכולת נפלאה, העביר הפעם ערב שקט ולא נזקק לעבודה קשה מול סראגוסה האנמית, אך ספג שער מראשו של אנדר הררה בדקה ה-86. היה זה השער השלישי בסך הכל שסופג הישראלי במגרש הביתי. מאיורקה נותרה גם לאחר המחזור ה-15 במקום השישי וממשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה.

ויאריאל - חטאפה 2:3

ביום חמישי, הבטיחה ויאריאל את עלייתה לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית, והערב השיגה עוד ניצחון דרמטי וחשוב מול חטאפה. פדרו לאון הדהים את המדריגאל כבר בדקה השלישית, אבל חואן קפדווילה קבע שוויון בבעיטה ממרחק בדקה ה-17. שבע דקות בתוך המחצית השנייה חזרה חטאפה להוביל. קאני הכשיל את פרנסיסקו קאסקרו ברחבה והורחק. רוברטו סולדאדו, שכבש שלושער בשבוע שעבר, דייק מהנקודה הלבנה. אלא שבחיסרון מספרי וכנגד כל הסיכויים, הצוללת הצהובה השלימה מהפך. סנטי קאסורלה כבש מ-16 מטרים בדקה ה-67 וארבע דקות לסיום בישל דייגו גודין לקפדווילה שהשלים צמד והעלה את קבוצתו למקום ה-11 בטבלה.

אספניול - סנטאנדר 4:0

חמישה משחקים ללא ניצחון מתוכם שלושה הפסדים רצופים הובילו את מאמן אספניול מאוריסיו פוצ'טינו לבצע מהפכה בהרכב. נקאמורה, איבן אלונסו וראול טאמודו איבדו את מקומם בהרכב, כשבן סהר פתח בפעם השנייה העונה ותופקד באגף השמאלי של ההתקפה. למרות המהפכה, אספניול העבירה ערב עגום במיוחד והושפלה בביתה מול אחת מיריבותיה לתחתית. עבור סנטאנדר היה זה ניצחון שני עונה וראשון בעידן המאמן מיגל אנחל פורטוגל.

אחרי מחצית מאופסת, פתחה סנטאנדר בסערה. סרחיו קנאלס, ילד בן 18 בהופעה חמישית העונה, בישל להנריקה שכבש בנגיחה בדקה ה-47. חמש דקות מאוחר יותר ניצל קנאלס מסירה של פדרו מוניטיס והכניע את קרלוס קאמני. מוחמד צ'יטה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-67 וקנאלס השלים משחק חלומי עם השער הרביעי כעבור חמש דקות. סהר הוחלף בדקה ה-62 לאחר משחק בינוני.

בילבאו - ולנסיה 2:1

לאור תוצאות השבת, ולנסיה ידעה כי ניצחון בחבל הבאסקים, באצטדיון סן מאמס בו לא ניצחה בשלוש העונות האחרונות, שווה עלייה למקום השלישי. אחרי דרמה גדולה, הלוס צ'ה קיבלו את מבוקשם. איקר מוניאין, ילד הפלא בן ה-16, העלה את בילבאו ליתרון בדקה ה-57, אך דויד וייה איזן אחרי ארבע דקות. הבלם המקומי קויקלי דל קמפו ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-74 והמשחק הפך דרמטי במיוחד.

שמונה דקות לסים כבש המגן הצרפתי ז'רמי מתיו את שער הבכורה שלו העונה כדי להעלות את ולנסיה ליתרון. אלא שבילבאו לא ויתרה. בדקה ה-87 הוכשל חאבי מרטינז ברחבה. דויד לופז ניגש לבעוט מהנקודה ופגש רק את העמוד, מה שעצר רצף מצוין של ארבעה משחקים ללא הפסד לבאסקים.


משחקים נוספים:

מלאגה - אוסאסונה 1:1
למלאגה: אפונו (83)
לאוסאסונה: מסעוד שוג'אי (47)

טנריפה - ספורטינג חיחון 1:2
לטנריפה: ריקרדיניו (55), חואן מרטינז (66)
לחיחון: דייגו קסטרו (4)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully