וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוקרן ממשיכה לדעוך

יואב זיו ואבי סטרול שיחקו 90 דקות ועומר גולן 14 בהפסד השלישי ברציפות, 1:0 לברוז'. ואלוויק ולויטה הפסידו לפ.ס.וו

ואלוויק, קבוצתו ההולנדית של אוהד לויטה, ספגה היום (ראשון) את הפסדה ה-13 העונה כשנכנעה במגרשה 2:0 לפ.ס.וו איינדהובן. הקבוצה של פרד רוטן, ששמרה על פער שתי הנקודות מהמוליכה טוונטה, הייתה גדולה על סוגרת הטבלה בליגה ההולנדית כשגם השוער הישראלי לא הצליח למנוע את ההפסד.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, פ.ס.וו עלתה על הלוח משער של ג'ונתן רייס בדקה ה-63. שבע דקות לסיום קינח חברו להתקפה, דנקו לזוביץ', וקבע את תוצאת הסיום. לויטה שיחק 90 דקות ורשם ארבע הצלות במשחק בו התנועה הייתה בעיקר בכיוון השער שלו. כאמור, ואלוויק השיגה העונה רק שלושה ניצחונות מ-16 משחקים והיא רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים.

*** פיני בלילי לא שותף במשחקה של אנטליהספור שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ נגד גזיאנטספור ונותרה במקום ה-10 עם 20 נקודות מ-15 משחקים.

לוקרן מתקשה לעצור את המפולת

גם בבלגיה התקיים משחק קצוות כשלוקרן אירחה את סגנית המוליכה, קלאב ברוז', וגם כאן ידה של קבוצת הצמרת הייתה על העליונה כשהאורחים סיימו בניצחון 0:1. המאמן ג'קי מאתיסן פגש את קבוצתו לשעבר וקיווה לנקודות חשובות בתחתית, אך המשבר בלוקרן מסרב להיגמר. הקבוצה הפסידה בפעם השלישית ברציפות, סגרה משחק שמיני ללא ניצחון ושישי ללא שער זכות.

יואב זיו ואבי סטרול פתחו בהרכב והשלימו 90 דקות כשהאחרון גם ספג כרטיס צהוב. לוקרן איבדה את הבלם הסנגלי איברהים גיי שהורחק בדקה ה-34 ובנחיתות מספרית היה לה קשה מאוד להתמודד מול היריבה מהצמרת. ריאן דונק ההולנדי הכריע את ההתמודדות בדקה ה-52. עומר גולן נכנס כמחליף ל-14 דקות, אך לא עזר לקבוצתו לשנות את גורלה. גם בתום המחזור ה-17 לוקרן שקועה במקום ה-15 ממנו יורדים לליגה השנייה בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully