וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: פחד גבהים בנצרת

נצרת עילית לא ניצלה את ההזדמנות להעפיל לפסגה, ואיכזבה עם 0:0 מול מרמורק. הרצליה חמישית, אחרי 0:1 על באר שבע

כפי שהתרגלנו בשבועות האחרונים, שוב הליגה הלאומית הגיעה למשחקי יום שני עם מוליכה חדשה. הפעם זו עירוני בת ים המפתיעה, שלשמחתה תסגור את השבוע במקום הראשון. הפועל נצרת עילית יכלה לחלוף על פניה הערב (שני), אך איכזבה עם 0:0 ביתי מול נועלת הטבלה הפועל מרמורק ותסתפק במקום השני. קבוצה נוספת שחולמת עלייה, מכבי הרצליה המשתפרת, גברה 0:1 על מכבי באר שבע המידרדרת, והפועל ראשון לציון נפרדה ב-2:2 מהפועל אשקלון.

הפועל נצרת עילית - הפועל מרמורק 0:0

עם שלושה ניצחונות רצופים (כולל שתי רביעיות), אחת ההתקפות הטובות בליגה וההגנה המצטיינת, נצרת עילית היא בהחלט הפתעה נעימה העונה. לקבוצה של דני גולן הייתה אפשרות להעפיל הערב למקום הראשון כאשר התייצבה למשחק ביתי, קל על הנייר, מול נועלת הטבלה הפועל מרמורק, אבל הרחובותים הצליחו לחלץ נקודה מגרין עם משחק הגנתי טוב שקטע רצף של ארבעה הפסדים. מרמורק שמרה בסך הכל בפעם השנייה העונה על שער נקי, תיסכלה את המארחים והמרחק שלה מחוף מבטחים כרגע עומד על שלוש נקודות. נצרת עילית התקדמה למקום השני בזכות הפר שערים עדיף על זה של רמת השרון וקרית שמונה.

מכבי הרצליה - מכבי באר שבע 0:1

אחת הקבוצות המשתפרות של המחזורים האחרונים פגשה קבוצה שהולכת בדיוק במסלול הנגדי. מאז ההפסד בדרבי השרון להפועל כפר סבא, השיגה הרצליה תיקו וניצחה לאחר מכן שלושה משחקים ברציפות כדי לטפס במעלה הטבלה. סלובודאן דראפיץ' הצליח לעורר את שחקניו לאחר תקופה רעה, וזה בדיוק מה ששרון אביטן לא מצליח לעשות אחרי חודש כמאמן מכבי באר שבע. חלוץ העבר המשיך בשרשרת ההפסדים, כשהפעם שחקניו נכנעו לשער של אסף קריספיס בדקה ה-80. הרצליה כבר במקום החמישי, רק שתי נקודות מהפסגה.

הפועל ראשון לציון - הפועל אשקלון 2:2

המשחק התנהל תחת גשם שוטף. בדקה התשיעית שלח מסאי דגו את אלירן אפריאט בכדור עומק, וזה העלה את ראשון לציון ל-0:1. שש דקות מאוחר יותר התנהל דניאל אונגר עם הכדור במרחק 25 מטרים מהשער, ובבעיטה חזקה לחיבורים השווה את התוצאה. ראשל"צ המשיכה לתקוף, ובדקה ה-44 מסר אופיר צדוק כדור רוחב ותום גולן דחק את ה-1:2 לזכות הראשל"צים. עם תחילת המחצית השניה שגיאה קשה של שוער ראשל"צ, טוביה קוז'יקרו, השאירה את שרון גורמזנו מול שער ריק, וזה קבע את תוצאת המשחק - 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully