וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן גרוס מונה למאמן שטוטגרט

שעות לאחר פיטוריו של מרכוס באבל, שטוטגרט הודיעה על מינויו של המאמן השוויצרי בן ה-55 שמגיע לאחר עשור בפ.צ באזל

שטוטגרט הגרמנית פיטרה היום (ראשון) את מאמנה, מרכוס באבל ומינתה את כריסטיאן גרוס השוויצרי במקומו. השוואבים נהנו מקמפיין מצוין לפני שנה וסיימו במקום השלישי, מה שהקנה להם מקום בליגת האלופות, אבל העונה היה זה סיפור אחר.

אחרי 15 מחזורי ליגה מדורגת שטוטגרט במקום ה-16 בטבלה, מתחת לקו האדום ולאחר שהשיגה שני ניצחונות בלבד. אתמול נפרדה הקבוצה מבוכום ב-1:1 מאכזב בקרב תחתית חשוב וזאת למרות שהאורחת שיחקה ב-10 שחקנים בדקות הסיום. התיקו הזה היה המשחק השמיני ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון ואחרי שבאבל זכה במשך שבועות ארוכים להודעות גיבוי, הנהלת הקבוצה החליטה בסופו של דבר על פרידה.

במועדון לא בזבזו זמן והודיעו על מינויו של כריסטיאן גרוס, השוויצרי בן ה-55. גרוס חוזר לגרמניה שם שיחק במדי בוכום בתחילת שנות ה-80. הוא זכור כאחד המאמנים הכושלים בהיסטוריה של טוטנהאם כאשר אימן את הקבוצה בעונת 1997/98. ב-10 השנים האחרונות הדריך גרוס את פ.צ באזל, הוביל את הקבוצה לארבע אליפויות ושתי הופעות בליגת האלופות. "באתי להציל מה שיש שנשאר להציל", אמר גרוס במסיבת עיתונאים מאולתרת. "אני רוצה להחזיר את הקבוצה למסלול ההצלחות", הוסיף השוויצרי שכבר הספיק להיפגש עם שחקניו החדשים באימון הערב.

שטוטגרט תארח ביום רביעי את אוניראה אורזיצ'ני במחזור האחרון בליגת האלופות כשניצחון יעלה אותה לשמינית הגמר. במשחק הליגה הבא שלה היא תצא למיינץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully