וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו הגיעה בחצי כוח לישראל

מאמן הצרפתים לורן בלאן השאיר בבית שחקני הרכב רבים, ביניהם: גורקוף, דיארה, גופראן, פלאסיל, סיאני, פלאנוס וקראסו

רויטרס

הוידאו באדיבות ערוץ 5

בורדו המשיכה אמש (שבת) במסע ההצלחות שלה, כאשר גברה 0:1 על פריס סן ז'רמן במסגרת המחזור ה-15 של הליגה הצרפתית. שער ניצחון של ירוסלב פלאסיל (24) הביא לקבוצה של לורן בלאן את שלוש הנקודות, והיא הבטיחה את הישארותה בפסגה לפחות שבוע נוסף.

כעת, מוכנה ומזומנת, הגיעה הקבוצה המצוינת של בלאן לישראל לקראת משחקה במחזור השישי והאחרון במסגרת בית 1 של ליגת האלופות, לאחר שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית ואת העלייה לשמינית הגמר. אלופת צרפת נחתה הערב בישראל רגועה ושלווה כפי שניתן ללמוד מהסגל שבחר לורן בלאן.

המאמן הצרפתי השמיט מסגל הקבוצה שמות גדולים רבים במטרה לתת להם מנוחה לקראת ההמשך. השוער הראשון של הקבוצה סדריק קראסו, המגנים מתיו שאלמה, בנואה טרמולינאס, מיקאל סיאני ומארק פלאנוס, הקשרים ירוסלב פלאסיל, יוהאן גורקוף, אלו דיארה ויואן גופראן לא הגיעו למשחק נגד חיפה.

סגל קצר של 15 שחקנים בלבד נחת בישראל, כאשר בין השחקנים שכן יגיעו ניתן למצוא את הנרי סייבה בן ה-19 וגרגורי סרטיץ' בן ה-20, שני שחקנים מבטיחים שיהיה שווה לעקוב אחריהם וכן שחקני קבוצת המילואים לודוביק סאנה, אבדו טראורה ופול לאסנה והשוער עבדולאייה קייטה.

"בכל משחק אנחנו מנסים לעשות את המקסימום", אמר בלאן לקראת המשחק. "זה תמיד מעניין לתת לשחקנים צעירים ולאלו שצריכים דקות לשחק. אני חושב שלשחק בתל אביב, ייתן לאותם שחקנים קצת ניסיון".

דויד בליון אמר לתקשורת הישראלית לאחר הנחיתה: "אני מקווה שהם לא יכבשו גם הפעם. למרות שהמשחק לא חשוב מבחינתנו, המחליפים שלנו שלא מקבלים הזדמנויות צריכים כעת להוכיח את עצמם. כל משחק באלופות הוא חשוב. היה לנו קשה מול חיפה
בצרפת ואנחנו לא מתכוונים לעשות להם את החיים קלים".

עדכון ראשון: 14:28

  • עוד באותו נושא:
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully