וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג אודן מבטיח: "אני עוד אחזור"

סנטר פורטלנד התבשר שגמר את העונה וביקש מחבריו: "תמשיכו להילחם". סטרן: "יום אחד תשחק אישה ב-NBA"

לא ברור אם זה חוסר מזל, חוסר מוכנות פיזית או הכל ביחד, אבל עם העובדות אי אפשר להתווכח - גרג אודן סיים עוד עונה. הסנטר הענק של הבלייזרס - הבחירה מספר 1 בדראפט 2007 והשחקן שבפורטלנד כל כך בנו עליו - מצא את עצמו שוב הבוקר מפונה מהפרקט על אלונקה בזמן שהקהל ההמום קורא בשמו, כשהבשורה הקשה היא ברורה: אודן ייאלץ לעבור ניתוח בפיקת הברך שיגרום לט להיעדר חודשים ארוכים ולאבד עוד עונה.

כזכור, אודן כלל לא שיחק בעונת הרוקי שלו בעקבות פציעה קשה. "כמובן שאני מאוכזב, אחרי שעבדתי כל כך קשה כדי להיות במקום שבו אני עכשיו", הצהיר אודן בתום המשחק, "זו אומנם עיכוב, אבל אני עוד אחזור. עכשיו זה בידי האל. אני רוצה להודות לאוהדים, לחבריי לקבוצה ולכל אנשי פורטלנד על דאגתם וכוונותיהם הטובות".

הג'נרל מנג'ר של הבלייזרס קווין פריצ'רד נשמע המום. "הוא ילד חזק, הוא יחזור גם מזה", אמר פריצ'רד, אבל אין ספק שהספקות לגבי יכולתו של אודן לקיים קריירה בליגה המתישה והמפרכת רק ממשיכים לעלות.

"לדעתי הוא היה השחקן הכי יציב ועקבי שלנו עד עתה העונה", אמר המאמן נייט מקמילן על אודן, שפתח בחמישייה עד עתה והעמיד ממוצעים של 11.7 נקודות ו-8.8 ריבאונדים, "זה כואב שהוא צריך לעבור את זה שוב, אחרי כל מה שעבר עליו עד עתה".

ברנדון רוי סיפר כי אודן שוחח עם חבריו לקבוצה במהלך המחצית, לאחר שקיבל את חוות הדעת הרפואית. "הוא ביקש מאיתנו להמשיך להילחם", סיפר רוי, "הוא מרגיש שהוא איכזב אותנו".

אגב, גם המאמן מקמילן נפצע כשקרע את גיד האכילס במהלך אימון הקבוצה ביום שישי, וגם הוא ייאלץ לעבור ניתוח שבעקבותיו יחמיץ את משחקי הקבוצה לאורך השבוע.

* מאמן גולדן סטייט דון נלסון קיבל המלצה מרופאי הקבוצה לעכב את חזרתו, והוא צפוי לא להצטרף לחניכיו במהלך מסע החוץ שלהם שיכלול חמישה משחקים.

גרג אודן, סנטר פורטלנד טריילבלייזרס, נפצע. רויטרס
הספקות לגבי המשך הקריירה שלו ממשיכים לעלות. אודן/רויטרס

סטרן מאמין: יהיו נשים ב-NBA

הקומישינר דייויד סטרן אמר בראיון ל"ספורט אילוסטרייטד" כי הוא מאמין שיום אחד ישחקו נשים ב-NBA. "ברור", אמר סטרן, "האפשרות הזאת בהחלט קיימת. אני לא רוצה להיכנס לכל הטיעונים בנושא, אבל אני באמת חושב שזו אפשרות טובה".

כותב המאמר איאן תומפסון צפה כי "אם זה יקרה, דבר שכזה יכול להיות חשוב מבחינה היסטורית לשחרור האישה כמו שצירופו של ג'קי רובינסון לליגת הבייסבול עשה לשחרור השחורים. זה יהיה הישג תקדימי מבחינה אתלטית".

דרק נוביצקי התייחס לסוגיה ואמר כי "מבחינת כישורים, זה אפשרי. מבחינת אתלטית, זה יהיה קשה. אפילו כל השחקנים הנמוכים בליגה הזאת הם מאוד חזקים ואתלטיים". נשיא הנטס רוד ת'ורן סיכם ואמר כי "זה יהיה מדהים, אני חייב לראות את האישה שתעשה את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully