וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: חלוץ זר עשוי להצטרף בינואר במקום קומאץ'

6.12.2009 / 11:30

בקבוצה לא לקחו קשה את ההפסד לנתניה, וגולדהאר, שעודד את השחקנים, שוחח עם נמני על אופציית הרכש. אכזבה מיברויאן

במכבי תל אביב לא מתכוונים לקחת יותר מדי ללב את ההפסד אמש (שבת) למכבי נתניה (1:0). הבעלים של הקבוצה מיטש גולדהאר עזב הבוקר את ישראל וחזר לקנדה, אך גולדהאר, שנכח אמש במשחק ההפסד, עודד בסיום המשחק את שחקני הקבוצה: "תרימו את הראש, אני גאה בכם על המשחק, התוצאה מקפחת אותנו".

לאחר המשחק שוחח הבעלים עם מנהלי הקבוצה, ובין השאר דובר על סוגיית הרכש בחלון העברות בינואר. במכבי הבהירו כי לא מתוכננת כל מהפכה בסגל השחקנים, וגם גולדהאר עצמו אישר להם לצרף רק שחקן אחד או שניים, בהתאם לצורך. במידה שעד חלון ההעברות לא יהיה שינוי במעמדו של הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', הוא צפוי להיות משוחרר ולפנות את משבצת הזר החמישי כדי שמכבי תוכל להביא זר אחר.

שחקן נוסף שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא החלוץ אילייה יברויאן, שפתח אמש בהרכב ואיכזב, למרות ההזדמנות שקיבל. בחלוץ מעוניינות מספר קבוצות בליגת העל, אך במכבי הדגישו כי השחקן ישוחרר רק בהתאם לאלטרנטיבות שיהיו לקבוצה במקומו. נכון לעכשיו מעוניינים בקבוצה לחזק את החלק הקדמי. במידה שלא יוכלו להביא חלוץ זר, ינסו לחזק את הקבוצה בשחקן קדמי מקומי.

הקשר יוסי שבחון, שהוחלף אמש במחצית השנייה, ספג שריקות בוז מאוהדי הקבוצה. שבחון, שלא התאמן כמעט לאורך השבוע שעבר, עלה אמש למשחק כשהוא חולה. גורמים בצוות המקצועי אף סיפרו שהשחקן סבל אמש מחום והשתעל בכבדות לפני המשחק, אך השחקן בכל זאת שותף, וזאת בעקבות הדלילות בסגל אחרי היעדרותם של מאיוקה ואילייב.

הקבוצה צפויה לערוך היום אימון שחרור, ובהמשך השבוע יחלו השחקנים בהכנות לקראת המשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד בשבת בבלומפילד. בהנהללת הקבוצה לא ידעו להעריך היום מתי יחל סבב השיחות עם שחקני הבית שמסיימים חוזה בתום העונה, ביניהם המגנים יובל שפונגין ואורי שטרית הקשר ליאור ז'אן.

הקשר מאור בוזגלו ממשיך להגביר את קצב האימונים שלו, ובקבוצה מעריכים שתוך שלושה שבועות הוא יחזור למגרשים ועשוי לערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במשחק הבית מול בית"ר ירושלים במחזור ה-15 בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully