וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גרנט יקבל חיה?

באנגליה מדווח כי מנג'ר פורטסמות יצפה בחלוץ רומא באפטיסטה. גם השמות של סטארידג' ובלטי מצ'לסי עלו

פורטסמות השיגה אמש (שבת) נקודות ראשונות בעידן של אברהם גרנט במועדון. הקבוצה מדרום אנגליה גברה 0:2 על בארנלי במסגרת המחזור ה-15 של הפרמיירליג.

פומפי השיגה בכך את ניצחונה השלישי העונה, והיא עם 10 נקודות מ-15 משחקים. זה היה משחקו השלישי של גרנט כמנג'ר. בשניים הראשונים הוא הפסיד (4:1 למנצ'סטר יונייטד בליגה ו-4:2 לאסטון וילה בגביע הליגה), כעת הוא השיג ניצחון ראשון ונקודות ראשונות בליגה.

כשהיא עדיין נועלת את הטבלה ובעיות השכר עדיין מרחפות מעל המועדון, כשגם האיסור להביא שחקנים לקבוצה בינואר טרם הוסר, גרנט הצליח בכל זאת לשאוב הרבה עידוד מהניצחון. המאמן הישראלי בחר לשבח את השחקן הוותיק שלו, קאנו. "הכדורגל השתנה ב-10 השנים האחרונות, ואנחנו צריכים לחפש שחקנים אינטיליגנטים כמו קאנו", אמר גרנט על הניגרי. "הוא אולי בן 35, אבל הוא יכול להיכנס למשחק ולשנות אותו עם הברקה אחת".

השחקן האיסלנדי של פורסטמות, הרמן הריידרסון, עשה הצגה גדולה ברחבה והצליח לסחוט פנדל, אותו החמיץ ארונה דינדאן, התוודה: "זה לא היה פנדל. חיכיתי לבעיטה של שחקן בארנלי בי, אך היא לא הגיעה. זו לא הייתה צלילה, אני לא כזה, אבל זה לא היה פנדל".

השבועון 'ניוז אוף דה וורלד' מפרסם כי גרנט יצא לאיטליה על מנת לחזות בדרבי הרומאי החם בין רומא ולאציו שישחקו הערב באולימפיקו. מטרת הצפייה של המאמן הישראלי במשחק, לפי השבועון, היא לעקוב אחר ז'וליו 'החיה' באפטיסטה, 28, חלוצה הברזילאי של רומא. בורסת השמות המקושרים לקבוצה ממשיכה לרחוש, כאשר השמות החדשים שעלו הם של שחקני צ'לסי, החלוץ האנגלי דניאל סטארידג' והמגן הברזילאי ג'וליאנו בלטי. אולי גרנט מתגעגע לימיו אצל הכחולים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully