וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ניואלס שמטה את ההובלה

מוליכת הטבלה ערב המחזור הפסידה בבית 2:1 לארסנאל ובנפילד חזרה למקום הראשון אחרי שהיא גברה 0:1 על הורקאן

כשנותרו שני מחזורים לסיום עונת האפרטורה הארגנטינאית, המתח מגיע לשיאו. אחרי שבשבוע שעבר עקפה ניואלס אולד בויס את בנפילד והתייצבה במקום הראשון, השבוע החליפו הקבוצות מקומות פעם נוספת וכשבקופה עוד שש נקודות, אף אחד לא יודע מה יביאו עמם השבועיים הקרובים, כשכרגע לבנפילד 38 נקודות ולניואלס 36.

ניואלס אולד בויס - ארסנאל 2:1

אם ניואלס לא תזכה באליפות, ונראה שזהו בהחלט תסריט שעשוי לקרות, היא תוכל להאשים רק את עצמה אחרי שההפסד הביתי שלה מנע ממנה מלחזור למקום הראשון. פרנקו חרה (14) ומתיאס פרז (36) כבשו לזכותה של ארסנאל במחצית הראשונה וחואקין בוגוסיאן רק צימק בדקה ה-52.

הורקאן - בנפילד 1:0

אחרי שאיבדה את הבכורה בשבוע שעבר עקב הפסד בית, שבה בנפילד לפסגת הליגה. האורחים נהנו משערו ה-14 של החלוץ האורוגוואי המצוין, סנטיאגו 'הטנק' סילבה בדקה ה-68. בנפילד כבשה 24 שערים בסך הכול, כאשר 14 מהם חתומים על שמו של הטנק.

ולז סארספילד - ריבר פלייט 1:3

אלופת הקלאוסורה האחרונה עדיין מחזיקה בסיכוי תיאורטי לזכות גם באפרטורה, אם כי היא מפגרת מאחורי באנפילד בחמש נקודות כשנותרו שש בקופה. מקסי מוראלס העלה את ולז ליתרון בדקה ה-31 ומאורו דיאז השווה 14 דקות לסיום. כשנראה היה שהקבוצות יתחלקו בנקודות, הגיע צמד מאוחר של הרנן לופז (84) ורולאנדו זראטה (90), שהכריע את המשחק.

בוקה ג'וניורס- אינדפנדיינטה 2:1

השדים האדומים חווים עונה טובה מאוד, אבל ניצחון של ניואל'ס יסגור סופית את סיפור האליפות מבחינתם. בכל זאת, ניצחון בבומבונרה על בוקה הוא תמיד מרשים. אנדרס סילבה העלה את האורחים ליתרון (25), פאבלו מושה (55) השווה, אבל שלוש דקות לסיום איגנסיו פיאטי (87) הביא שלוש נקודות יוקרתיות לאינדפנדיינטה.

תוצאות נוספות:

אתלטיקו טוקומן - קולון 0:2
לואיס רודריגז (8, פנדל ו-32).

ארחנטינוס ג'וניורס - סן לורנצו 1:2
לארחנטינוס: פאקונדו קוריה (55), גוסטבו אוברמן (68), לסנלו: פאבלו פינטוס (19).

גודוי קרוז - רוסאריו סנטראל 1:1
לגודוי: פדריקו היגואין (90+5), לרוסאריו: דייגו ברגהיירי (90+1).

ראסינג קלוב - טיגרה 0:1
סבסטיאן גרזיני (70).

אסטודיאנטס - צ'אקריטה ג'וניורס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully