וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "התגובה שלי תמיד תהיה כך, לתפוס את הראש"

שחקן ריאל לא התרגש מהביקורות, שלא חגג עם בנזמה, והתרכז בהחמצת הפנדל שלו. גווארדיולה: "המשחק נגד קייב הכי חשוב"

ניצחונה של ריאל מדריד אמש (שבת) היה מוטל בספק במשך זמן ארוך, כאשר הקבוצה פיגרה 2:1 לאלמריה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הספרדית, אלא שהלבנים הצליחו לעשות מהפך ולנצח לבסוף 2:4.

בריאל היו מרוצים משלוש הנקודות, אבל בסוף המשחק שיחת היום סבבה סביב כריסטיאנו רונאלדו. ראשית הדברים היו כאשר הפנומן הפורטוגלי החמיץ פנדל, ולאחר שקארים בנזמה כבש מהריבאונד הוא לא רץ לחגוג איתו אלא העדיף לתפוס את הראש כמצטער על החמצת הפנדל. כמו כן, לאחר שכבש את הרביעי של הקבוצה הוא הוריד חולצה וקיבל כרטיס צהוב, סמוך לסיום בעט בשחקן אלמריה חואנמה אורטיס וספג צהוב שני, מה שגרר הרחקה אוטומטית ממשחקם הבא של הלבנים בליגה נגד ולנסיה.

"הכעס שלי והתיקול שלי נבעו כתוצאה מתגובה אינסטינקטיבית", הסביר רונאלדו את כעסו לאחר המשחק. "דברים כאלה קורים בכדורגל אבל אני מקווה שזה לא יקרה לי שוב. אני מתנצל בפניי, בפני החברים שלי לקבוצה ובפני המשפחה שלי. אני לא אשקר, הכשלתי אותו".

לגבי החמצת הפנדל והעובדה שאחר כך הוא לא רץ לחגוג עם בנזמה, הוסיף רונאלדו: "אני יודע שהחמצתי פנדל, אבל אני אנושי. הייתי עצוב והתרגזתי שהחטאתי בגלל שאני מקצוען. הייתי עצבני. אני לא אוהב להפסיד ואני שונא להיכשל. התגובה שלי תמיד תהיה כך, לתפוס את הראש. שמחתי אחר כך על הגול של קארים ושלי".

קאקה לא ייצא עם הקבוצה למארסיי

במועדון הביעו תמיכה ברונאלדו, ואף סלחו לפורטוגלי חרף הכרטיסים המטופשים שספג. המנהל המקצועי של הקבוצה חורחה ולדאנו אמר על הרחקתו של רונאלדו: "ההשפעה שלו על הקבוצה חיובית מאוד, וזה ממלא אותנו באופטימיות. הוא מאוד שאפתן, אמיץ והוא מביא הרבה למגרש. הכרטיסים הצהובים שהוא ספג הם טעויות שחייבים לתקן. איתו במגרש, ריאל נראית אחרת לגמרי".


גם גונזאלו היגואין לא ביקר את חברו לקבוצה: "לא ראיתי אם רונאלדו חגג את השער של בנזמה". לגבי ההרחקה שלו הוא אמר: "זה משהו שתמיד יכול לקרות על המגרש. הדבר החשוב ביותר זה שניצחנו את המשחק. ספגנו שני שערים לא צפויים, אבל התאוששנו. אנחנו משחקים טוב, אנחנו רק צריכים לתקן את הדקות הרעות שלנו".

המגן סרחיו ראמוס גם התייחס לכוכב: "חבל מאוד שהוא הורחק כי הוא לא יוכל לשחק נגד ולנסיה במשחק הבא שלנו, שזה משחק חשוב מאוד עבורנו. זה דברים שקורים. אבל זה ייאלץ אותו ללמוד את הלקח".

הבשורה הלא נעימה שהגיעה היום לקבוצה היא בדבר העובדה שקאקה, שלא החלים עדיין מהפציעה, לא ייצא עם הקבוצה למשחק החוץ שלה באמצע השבוע בצרפת נגד מארסיי במסגרת המחזור השישי והאחרון של ליגת האלופות. כזכור, ריאל מוליכה את הבית, אבל מילאן מאיימת על המקום הראשון של הספרדים.

מסי: "צריכים שוב לזכות בליגת האלופות"

מוליכת הליגה, ברצלונה, לא חוותה חיים קלים בריאזור של דפורטיבו לה קורוניה, אבל היא יצאה לבסוף עם שלוש הנקודות ושמרה על פער חמש הנקודות של מריאל מדריד (לבארסה משחק עודף על פני הלבנים).

"שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה", אמר מאמן האלופה, פפ גווארדיולה. "מצד שני לא שיחקנו מספיק חכם, אבל אני שמח על הנחישות של הקבוצה. הצלחנו לשלוט בשדה המשחק, במגרש שקשה מאוד לשחק בו, בגלל זה אני מעניק חשיבות כה רבה לניצחון הזה".

גווארדיולה הסתכל קדימה לאמצע השבוע, למשחק האחרון של הקבוצה בשלב הבתים של ליגת האלופות נגד דינמו בקייב. "עכשיו אנחנו מתכוננים למשחק הכי גדול שלנו עד כה העונה, המשחק בחוץ נגד דינמו קייב יקבע את העתיד שלנו. אני בטוח בשחקנים שלנו שניתן הופעה טובה".

לאונל מסי, שיקבל ביום שני את כדור הזהב בו זכה, אמר על הניצחון: "זה היה משחק קשה. לזכות באליפות ב'לה ליגה' זה לא קל ודי מסובך, כפי שכולם יודעים, אבל אנחנו מחפשים את הדרך שלנו לנצח. מלבד האליפות בליגה, אנחנו צריכים לזכות שוב בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully