וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "מוטיבציה זה ה-א'-ב' שלנו"

5.12.2009 / 21:57

מאמן מכבי נתניה הסביר מה הוביל לניצחון על מכבי תל אביב. נמני: "שלטנו ללא עוררין". שטראובר נזקק לשלושה תפרים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי חגיגת הניצחון על מכבי חיפה, נעצרה מכבי תל אביב בנתניה. שער נגיחה של אחמד סבע בדקה ה-45 קבע 0:1 לקבוצה של ראובן עטר שהשיגה ניצחון שישי משבעת המשחקים האחרונים מול היריבה מתל אביב. עבור נתניה מדובר בניצחון שלישי בארבעה משחקים שהעלה את הקבוצה למקום השמיני והיווה המשך ישיר להתקדמות שהחלה בהגעתו של ראובן עטר. מכבי תל אביב הפסידה לראשונה לאחר שני ניצחונות רצופים מאז הצטרף ניר לוין לצוות המקצועי.

"קיבלנו את מכבי תל אביב במומנטום אחרי ניצחונות בבאר שבע ונגד מכבי חיפה", התמוגג ראובן עטר. "מכבי באה עם שמחת חיים שאני חושב שלא הייתה שם שלוש שנים. היה לנו מאבק מאוד קשה עם קבוצה שנלחמה, אבל נתנו הרבה פייט. מבחינת כדורגל זה לא היה משחק עם מהלכים מבריקים. היה להם קצת יתרון בגלל שהם הגיעו להרבה מצבים נייחים, אבל אמרתי לשחקנים להמשיך להילחם באמצע ושנדע לשמור על התוצאה".

המאמן הוסיף: "מוטיבציה זה ה-א'-ב' שלנו. בנוסף לזה, הפריסה על המגרש מאוד חשובה ולא אפשרנו לשחקנים שלהם מרחב פעולה. בכל פעם שהכדור הגיע לשחקן שלהם, שני שחקנים שלנו היו לידו. קבוצה לוחמת זה מה שאני רוצה. אנחנו מרגישים את החסרון של חן עזרא. זו הייתה צריכה להיות שנת הפריצה שלו וחבל לנו שהוא נפצע. החסרון שלו בולט ללא ספק".

כובש השער היחיד במשחק, אחמד סבע, העלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה: "הגעתי לליגת העל למועדון גדול שנתן לי הזדמנות. אני בא להוכיח את עצמי ואני מאוד רוצה לעזור לקבוצה ולהצליח איתה. אנחנו במומנטום טוב. באנו למשחק נגד קבוצה שניצחה את מכבי חיפה וכל השחקנים נתנו פייט גדול".

שטראובר נזקק לתפרים

בצד המפסיד, שררה אכזבה. מכבי תל אביב שלטה ללא עוררין במשחק, אך לא הצליחה להכניע את ההגנה הלוחמת של נתניה. "המחצית הראשונה לא התפתחה טוב מבחינתנו ועדיין שלטנו במגרש", הסביר אבי נמני. "היה קצת חוסר ריכוז לקראת סוף המחצית וספגנו. במחצית השניה שלטנו לחלוטין במגרש וגם הגענו להזדמנויות, אבל לצערי לא כבשנו. כשלא מנצלים את המצבים והיריב כובש אנחנו יורדים מנוצחים לצערי".

ליאור ז'אן הוסיף: "ההרגשה לא נעימה אחרי ההפסד. זה מאוד מאכזב, היה משחק לא טוב שלנו והתנאים לא היו הכי טובים, היה קשה מאוד לפתח כאן משחק כדורגל. חבל כי אנחנו בתקופה טובה וננסה לתקן בשבוע הבא. קורה שמחמיצים, זה חלק מהמשחק, כל שחקן נתן מעצמו את המקסימום, לפעמים הולך פחות טוב ונצטרך להתמודד עם זה. אנחנו לא יציבים, דיברנו כל השבוע על המשכיות, אבל שיחקנו מול קבוצה טובה במגרש לא קל. הפסדנו וננסה לתקן בשבוע הבא".

לירן שטראובר חזר לקופסה למשחק מול הקבוצה בה שיחק בשלוש העונות האחרונות. בדקה ה-60 נפצע השוער בהתנגשות ראשים עם סבע ונזקק לשלושה תפרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully