וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו תגיע נינוחה לישראל

שלושה ימים לפני מכבי חיפה, האלופה שמרה על הפסגה אחרי 0:1 על פ.ס.ז'. מארסיי ניצחה 1:3 את ניס בדרבי הדרום

הליגה הצרפתית צמודה מאי פעם. ערב המשחק ה-15 העונה, עמד הפער בין בורדו הראשונה ללאנס המדורגת 15 על 10 נקודות בלבד. כל קבוצה ביניהן יכולה להאמין בסיכוייה להגיע לפחות למפעל אירופי, וכך מדי שבוע קבוצות כמו אוקזר, מונפלייה או מונאקו עושות קולות של מועמדות אפילו לאיים על האליפות.

הערב (שבת) עוד לפני המשחק המרכזי בין בורדו לפריס סן ז'רמן, נערך הדרבי של הדרום בין ניס למארסיי, והקבוצה של דידייה דשאן ניצחה 1:3. הדרבי של חבל בריטני, בין ראן ללוריין הוכרע גם הוא, הפעם 0:1 לטובת המארחים. מונפלייה התאוששה משפעת החזירים וניצחה 1:2 את לה מאן בדרך למקום השני. גם ואלנסיין רשמה ניצחון ביתי, 1:3 על מונאקו, ועלתה זמנית למקום הרביעי.

בורדו - פריס סן ז'רמן 0:1

אחרי שני ניצחונות רצופים שהחזירו לאנשי הבירה את החיוך לפנים, חזרה פריס סן ז'רמן למציאות בסטאד שבאן דלמאס - מקום בו לא כבשה בשלוש השנים האחרונות וממנו חזרה בעונה שעברה עם רביעייה משפילה ברשתה. בורדו שבה למקום הראשון בעזרת 0:3 קל בנאנסי בשבוע שעבר, ושמרה עליו בזכות שער נגיחה של ירוסלב פלאסיל בדקה ה-24. יוהאן גורקוף חזר להרכב, אך יחד עם מרבית משחקני ההרכב הראשון, צפוי לקבל מנוחה כשאלופת צרפת תגיע רגועה ונינוחה למשחק הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות, נגד מכבי חיפה ברמת גן.

ניס - מארסיי 3:1

דידייה דשאן וקבוצתו התחילו את שבוע המבחן שלהם בדרבי של הדרום מול ניס, שלושה ימים לפני משחק ליגת האלופות המכריע מול ריאל מדריד, ועשו זאת באופן מוצלח. אחרי ההפסד המפתיע 1:0 ללאנס קרא דשאן לשיפור מצד הקפטן שלו, ממאדו ניאנג, שפתח בסערה את העונה במארסיי, אבל לא כבש בחודשיים האחרונים.

הסנגלי הקשיב ובדקה ה-19 כבש מבישול של פבריס אבריאל. בדקה ה-33 השווה קפומבה קוליבאלי המקומי, אבל מי שחרץ את גורל הדרבי היה לוצ'ו גונזאלס הארגנטינאי, עם שער מחמישה מטרים בדקה ה-77, אחרי שניאנג בישל לו בנגיחה ואוניקאצ'י אפאם הורחק משורות ניס. בקארי קונה קינח עם השלישי בדקה ה-86, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, ומארסיי מצמצמת פערים.

ראן - לוריין 0:1

גם בחבל בריטני התקיים דרבי בין שתי קבוצות שרוצות לסיים את העונה עם כרטיס אירופי. ראן איבדה גובה מאז פציעתו של המנוע ז'רום לרואה, בעוד לוריין פיספה במחזור הקודם הזדמנות נדירה לשהות 24 שעות בפסגה, אחרי 2:2 ביתי מאכזב מול גרנובל. שלוש דקות הספיקו לראן כדי למצוא את השער מרגלי מוסא סו בעקבות כדור קרן, והתוצאה נשמרה עד לסיום למרות הזדמנויות רבות של המארחים להגדילה.

מונפלייה - לה מאן 1:2

שמונה שחקני מונפלייה חלו בשבוע שעבר בשפעת החזרים וגרמו למעשה לדחיית המשחק מול מונאקו. כל החולים הספיקו להתאושש לקראת המפגש מול לה מאן, והביאו את הניצחון על חשבון המדורגת לפני אחרונה. קארים איט פינה הצעיר כבש שער נהדר בדקה ה-12, אבל אנטוני לה טאלק איזן בדקה ה-62 למרות שחברו מתיו דוסבי הורחק. רנה ז'יראר רצה לנצח את המשחק הביתי, שלח את כל הכלים ההתקפיים למגרש והחלוץ המחליף ליליאן קומפן הכריע עם נגיחה מדויקת בדקה ה-73. מונפלייה שוב שנייה.

משחקים נוספים:

ואלנסיין - מונאקו 1:3
לוואלנסיין: דויד דוקרטיו (27), ממאדו סמאסה (85), פאהיד בן חלאפלה (90). למונאקו: ננה (50 בפנדל)

סנט אטיין - סושו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully