וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 0:0 לגנק, ברדה החמיץ פנדל

החלוץ הישראלי חזר להרכב אחרי פיטורי המאמן, אך כשל מהנקודה הלבנה. יוון: לאריסה הפסידה 1:0 לפאוק סלוניקי

לאריסה היוונית ספגה הערב (שבת) הפסד ראשון לאחר שלושה משחקים כשנוצחה 1:0 במגרשה של פאוק סלוניקי במשחק שפתח את המחזור ה-13. הסרבי ולדימיר איביץ' כבש את שער הניצחון בפנדל כבר בדקה השלישית. שמעון אבוחצירא (90 דקות) ובעיקר סלים טועמה (77 דקות), שפתחו בהרכב, היו קרובים להשיג את השוויון, אך נתקלו ביום טוב של שוער נבחרת יוון קונסטנטינוס חלקיאס בשער פאוק.

בדקה ה-35 בחן טועמה את השוער היווני בבעיטה חופשית וסחט הצלה נאה. עשר דקות מאוחר יותר שיתוף פעולה ישראלי הסתיים בבעיטה של אבוחצירא לחוץ. לטועמה היה עוד מצב הבקעה בדקה ה-65, אך חלקיאס שוב התעופף לבעיטה חזקה של הקשר ממרחק. 11 דקות קודם לכן איבדה לאריסה את גסטון קסאס בכרטיס אדום, כשגם מוסלימוביץ' המקומי הורחק בתוספת הזמן.

*** א.א.ל לימסול, קבוצתו של ניר קלינגר, השיגה ניצחון ביתי גדול 0:1 על אומוניה ניקוסיה, סגנית האלופה. דושאן קרקז הבוסני כבש את שער הניצחון בדקה ה-90, 17 דקות לאחר שלימסול איבדה את אדווין אוון בכרטיס אדום. לאחר 12 מחזורים, קלינגר וקבוצתו במקום השישי בטבלה מרחק חמש נקודות מהמוליכות, אפואל ואומוניה ניקוסיה.

הנקודה השחורה של ברדה

לאחר שבוע סוער במיוחד, בו פוטר המאמן היין ונהייזנברוק, גנק סיימה רק ב-0:0 ביתי מול ווסטרלו. ביום חמישי מונה פרנקי ורקאוטרן למאמנה החדש של הקבוצה, אך עוזר המאמן פייר דינייה הוא זה שניהל את המשחק. אליניב ברדה, שיובש על הספסל בשבועות האחרונים, חזר להרכב ושיחק 90 דקות, אך רשם אכזבה גדולה כשהחמיץ פנדל בדקה ה-63. שוער ווסטרלו איב דה ווינטר זינק לפינה הנכונה והדף את הבעיטה של הישראלי. היה זה הפנדל השני העונה שמחמיץ ברדה. שבע דקות לאחר מכן ברדה הצליח לכבוש, אבל השער נפסל. עבור גנק היה מדובר במשחק שלישי ללא ניצחון.

הבלם רמי גרשון ישב 90 דקות על ספסלה של סטנדרד ליאז' שאכזבה עם 2:2 ביתי מול בירסחוט. ברט חור (39) וטוסין דוסונמו (62) העלו פעמיים את האורחת ליתרון. מילאן יובאנוביץ' (57) ואיגור דה קמארגו (70) איזנו את התוצאה עבור האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully