וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן והפועל עכו נפרדו ב-1:1

האורדונים שיחקו מול 10 שחקנים במשך 26 דקות וכבר הוליכו 0:1, אבל פנדל של סימנטוב בדקה ה-90 קבע תיקו דרמטי

בהפועל רמת גן התעסקו השבוע, ובעיקר לקראת המשחק היום, בפרשיית המכתש, כאשר לא מעט אוהדים הגיעו להפגין מול עיריית גבעתיים על הריסתו. האורדונים, כרגיל העונה, התעסקו בהרבה דברים מחוץ למגרש, ואולי בגלל זה רשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, כשהפעם הם מסיימים ב-1:1 מאכזב מאוד נגד הפועל עכו.

רמת גן שלטה במשחק הערב וקיבלה בונוס בדמות הרחקה של דודי פדלון האורח בדקה ה-64 וזה מה שסייע לה לפרוץ את הסכר ולכבוש שער 11 ב-12 משחקי ליגה העונה, כשסרג' איילי העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-76. אלא שגם עם יתרון מספרי וגם עם יתרון על לוח התוצאות, רמת גן לא ידעה לשמור על הנקודות ועכו השוותה בדקה ה-90 מפנדל מוצלח של שחר סימנטוב.

מבחינת עכו זו בהחלט תוצאה טובה וזאת לאור הנסיבות שהכריחו אותה לשחק בעשרה שחקנים זמן ארוך. ירון הוכנבוים ושחקניו רשמו משחק שמיני ברציפות ללא הפסד, שבעה מהם הסתיימו בתיקו, אבל הדבר החשוב מבחינתם הוא שהם מעל הקו האדום.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, וויליאם סוארז, גולן חרמון, בני חדד, שי חדד, הרוויה קובצ'ביץ', תומר תייר (חים מלכה, 89), מור גולן (קובי חסן, 50), סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו (אלי דאטורו, 83).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, דודי פדלון (הורחק, 64), אבי אלפסי, עמנואל אמנגואה (עומרי אלמקייס, 80), אדק מ'בה, שחר סימנטוב, ליאור לוי (עומאר עבדול עזיז, 61), אושרי גיטא (אלי ארליך, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully