וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "היכינו אותם בכלים שלהם"

מאמן בני השרון הסביר כיצד ניצח את גלבוע/גליל, אחריה עדיין עוקב רענן כץ. קטש: "האחריות עלי". גודס מרוצה מההגנה

שני משחקים פתחו הערב (שבת) את המחזור השביעי בליגת העל, ושניהם היו הרבה יותר צמודים משניתן היה לצפות. במשחק המרכזי שבהם הובילה גלבוע/גליל הלהוטת במשך כמעט כל המשחק על בני השרון, אלא שבסיום, עם יכולת גדולה של שון ג'יימס ודקות קלאץ' אדירות של רון סטיל, ניצחו שחקניו של דן שמיר 83:85, בהחלט בדרכם למעלה. במשחק השני של הערב קיוותה רמת גן להשיג את נצחון הבכורה שלה העונה, אלא שב-15 הדקות האחרונות התמוטטו הרמת גנים מהרגליים מול הפועל ירושלים, ונכנענו בסופו של דבר 79:70. ככה, יהיה מאוד קשה לדני גוט ושחקניו להישאר בליגה העליונה.

שמיר: "דרך ההגנה שינינו את המשחק"

"לא קל לשחק מול קבוצה כמו גליל, כדורסל זה משחק שקורים בו הרבה דברים מעניינים", אמר בסיום המאמן המנצח, דן שמיר. ”אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח כל משחק. היום וביום ראשון עבדנו קשה, וגם במלחה כמעט ניצחנו. הראינו אופי, ואנחנו צריכים לעבוד קשה, אם נעשה את זה אנחנו יכולים לנצח כל משחק. אני עובד לשפר את הקבוצה שלי בכל מה שאני יכול, ושחקנים שלא מצאו את עצמם, אני אעשה את הכל כדי לעזור להם", אמר שמיר.

לאחר מכן עבר המאמן להתייחס נקודתית לשחקניו, תחילה לשון ג'יימס הגדול: "הוצאתי את שון שעשה מספרים מדהימים, והוא עוגן אצלנו בקבוצה, לתת לו שתי דקות מנוחה, ושיחקתי עם ארבעה גארדים, כמו גליל. הלכנו עם זה לכמה דקות והתחלנו ללחוץ, וסם קלנסי היה גדול דרך ההגנה. דרך ההגנה שינינו את המשחק. כיווצנו ולחצנו. ובהתקפה שיחקנו משחק יותר פתוח. רון סטיל דפק 4 שלשות. היכינו אותם בכלים שלהם". באשר לסטיל עצמו, אמר שמיר: "אני מאוד שמח שרון סטיל עשה את מה שהוא עשה, והוא יכול לעשות את זה בפרק זמן קצר, והסיפור של רון זה החוק הרוסי. אנחנו משחקים רוב המשחק עם שני גבוהים זרים וקוקי. זה התפקיד של רון, לשחק 15-17 דקות".

במשחק נכח צביקה קציר, נציגו של רענן כץ בישראל. "באתי לראות קבוצה טובה", אמר קציר. לשאלה האם לכץ כוונה להיכנס כשותף בגליל/גלבוע או בהפועל ירושלים, השיב קציר כי "גליל וירושלים קבוצות נהדרות, עם קהל נהדר, ויותר מכך - עם יושבי ראש והנהלה מצוינים. העתיד יעשה את שלו. רענן מעודכן בכל מה שקורה בשתי הקבוצות האלה". קציר נשאל האם יש געגועים למכבי תל אביב, ואמר: "אני מאחל למכבי בריאות. הם הפסידו את השותף הטוב ביותר, שלא סירב לשום הרפתקאה שהעלו בפניו, גם אם היא התבררה כפנטזיה".

מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש, פירגן ליריבתו בסיום: "בני השרון עשו מהלך יפה, עברו לשחק עם ארבעה גארדים, וזה ניצח את המשחק. לשחקנים קשה לראות את הקלטת, אבל אם נראה את זה, נדע שאם היינו משחקים יותר פשוט וחכם היינו מגיעים למצבים יותר קלים. אני לוקח את האחריות על המשחק, לא עשיתי מספיק דברים כדי למנוע את המומנטום שלהם. הרבה מאוד החלטות צריך לקחת, ויכול להיות שטעינו", אמר קטש.

לגבי העתיד, אמר המאמן: "אנחנו הולכים להביא שחקן גבוה, אנחנו לא צריכים להתפשר על שחקן רק כדי שיהיה, אנחנו מחכים לשחקן הנכון. אין ספק שאנחנו נראה שחקן זר בעמדה הזאת. אנחנו לא חושבים שאנחנו יותר טובים מכולם".

גל מקל, שערך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי גלבוע/גליל, אמר בסיום: "כיף מאוד לחזור לפה, אני מאוד אוהב את החברים לקבוצה ואת המאמנים. יש פה אווירה מאוד טובה. זה היה בידיים שלנו, כמה החלטות לא טובות שלנו, וזה בעצם היה המשחק. מבחינתי חשוב לי להשתלב ולא לכפות את עצמי, לא לבוא להפר את האיזון ברוטציה. זה יותר קל מקבוצות אחרות, כי אני מכיר את כל השחקנים למעט שני שחקנים. אני רוצה להשתלב לאט לאט, בקצב שעודד וליאור ירצו להכניס אותי".

גודס יודע מה ניצח לו את המשחק

ירושלים, מצידה, הפכה גם היא יתרון של יריבתה לניצחון חשוב. "אני חושב שהתחלנו פחות טוב את המשחק, בעיקר ברבע השני. קיבלנו המון סלים קלים ונתנו לרמת גן להכנס לביטחון שלהם", אמר בסיום מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס. "מה שניצח את המשחק זה 10 דקות בחצי השני. הבנו שבשביל לנצח את המשחק היום צריך לשמור בהגנה. שתי המטרות שהיו לנו לפני המשחק זה יואינג ובארלו, והם לקעו רק 21 נקודות ביחד היום. עכשיו אפשר להתכונן בראש שקט לזאדאר".

באשר לברנדון האנטר, שלא שיחק הערב, אמר המאמן הירושלמי: "אין שום סיפור עם האנטר, אין מה לעשות, יש לנו שישה זרים, שלושה יכולים להיות על המגרש, וכל פעם מישהו אחר ייפגע. אין שום קשר בין המשחק היום למשחק הבא".

אורי קוקיה הוסיף: "בסך הכול ידענו לפני שרמת גן במצב קשה אבל היו להם משחקים צמודים לאחרונה. ידענו שהם יבואו להלחם. שורה תחתונה - צריכים לנצח משחקים גם כאלה".

מנגד, אמר דני גוט המאוכזב: "אני חושב שבמשך 25 דקות שלטנו במשחק. הבאנו את ירושלים למקומות שרצינו. המשחק נגמר ברגע שירושלים העלו את האגרסיביות. הם מנעו מאיתנו להעביר שתי מסירות, וכשנותנים לירושלים לרוץ אפשר לראות רק את הגופיה מאחור. אנחנו עובדים קשה מאוד, אנחנו באמת בקו השתפרות, שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בארץ. אני יכול רק להצטער על התוצאה, כי האמנו שאנחנו יכולים".

עם זאת, כאמור, גוט משתדל להישאר אופטימי: "יש לנו סגל טוב, מאוד כישרוני. נצטרך להשיג את הניסיון בדרך הקשה. אנחנו מפסידים את כל המשחקים בתוצאות צמודות, גם היום ההפרש נוצר בשתי דקות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully