וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכייה שנייה ברציפות לספרד בגביע הדייויס

מחזיקת הגביע שמרה על תארה, לאחר שלופז ו-ורדסקו גברו במשחק הזוגות על הצמד הצ'כי והשלימו 0:3 חלק בברצלונה

אקורד הסיום של עונת הטניס נצבע, איך לא, בצבעי הצהוב-אדום של אימפריית הספורט ספרד. אחרי הניצחונות של רפאל נדאל ודויד פרר ביחידים עם פתיחת מפגש גמר גביע דייויס מול צ'כיה, נזקקו הערב (שבת) הספרדים לניצחון במשחק הזוגות ופליסיאנו לופז ופרננדו ורדסקו עשו זאת כדי לקבוע 0:3 חלק ולזכות בתואר בפעם הרביעי. ספרד עושה זאת על אותו משטח בברצלונה בו זכתה בפעם הראשונה בשנת 2000, והיא מצליחה להגן על תארה, כאשר האחרונה שעמדה במשימה היא שבדיה ב-1998.

הצמד הספרדי, לופז ו-ורדסקו, שהיו גם בסגל שניצח את ישראל בחצי הגמר, גברו על ראדק סטפאנק ותומאס ברדיך במערכה הראשונה בשובר השיוויון עם 6:7. שני הצדדים שברו פעם אחת כל אחד במשחק מאוזן, אבל בעידוד הקהל הביתי הצליחו הספרדים להיות דומיננטיים יותר בשובר השיוויון והכשיר את הקרקע להמשך.

גם במערכה השנייה התנהל משחק שקול, אבל שבירה אחת של ורדאסקו את לופז והגשות ראשונות טובות יותר, הספיקו כדי להעלות את החיוך על פניו של הקפטן אלברטו קוסטה ולנצח 5:7. אל המערכה השלישית הגיעו הצ'כים סחוטים ועייפים, ושבירה מהירה איפשרה למקומיים להתחיל בחגיגות ביציעים עם 2:6 במערכה השלישית, ניצחון ביתי 18 ברציפות ומספר 20 על משטח החימר. השליטה הספרדית נמשכת.

"מבחינה אישית השנה שעברה הייתה מאכזבת בשבילי", אמר נדאל לאחר הזכייה, "השנה נהניתי לחזור לנבחרת, ולשחק בגמר בבית זה תמיד מיוחד. אני רוצה להודות לחברים בנבחרת, שעברו את רבע הגמר וחצי הגמר, החברים נתנו לי את ההזדמנות להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully