וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוסים: ההיעדרות שלה, הרווח שלהם

אמיר גרוזברד ותומר אשר ניצלו את היעדרה של טל ג'יברי, שלא התחרתה בשל פציעה של הסוס אוקינס. ב-19 בחודש גמר הגביע בחווה הירוקה

מחזור הדרוג הרביעי במסגרת גביע המדינה בקפיצות ראווה נערך היום (שבת) בחווה הירוקה שליד הכפר הירוק בתל אביב ועכשיו הכל מוכן לקראת תחרות גמר הגביע שתתקיים ב-19 בדצמבר.

בגובה 1.30 מ' המאבק צמוד בצמרת. טל ג'יברי, שהוליכה את הדירוג עד היום, נעדרה מהתחרות בשל פציעה של הסוס אוקינס, מה שאפשר למתחרים שלה לחלוף על פניה. מנצח היום היה רון נטע מחוות הג'וקי קלאב עם הסוסה גאינה. נטע השיג 13 נקודות דירוג, אך מכיוון שבתחרויות הקודמות השיג רק 3 נקודות דרוג, הוא נותר עדיין רחוק מהצמרת. מי שהעפיל למקום הראשון בדרוג הכללי הוא אמיר גרוזברד מחוות אייל עם הסוס סר וויליאמס. השניים סיימו היום רק במקום השלישי, והוסיפו לעצמם 11 נקודות דירוג ל-26 הנקודות שהיו להם קודם, מה שהקפיץ אותם למקום הראשון עם 37 נקודות. תומר אשר מחוות אייל, עם הסוס מייקי, סיים היום שני והוסיף 12 נקודות ל-24 שהיו לו מקודם, מה שמדרג אותו במקום השני בדירוג הכללי לפני הגמר עם 36 נקודות. טל ג'יברי הידרדרה למקום השלישי עם 32 נקודות ובמקום הרביעי ניצב עדי לייבוביץ' עם הסוס פייר פלי, להם 29 נקודות דרוג.

גם בגובה 1.20 מטר צמוד בצמרת הדרוג. וסילי טנס מחוות הגבעה עם הסוסה פיוריז ביוטי סיים היום רק במקום השלישי וצבר 9 נקודות דירוג נוספות, שהצטרפו אל ה-14 שהיו להם מקודם. טנס מדורג ראשון בדרוג הכללי עם 23 נקודות. שני בדירוג נמצא עדי נוימן מחוות זאן אודים עם הסוס זלנוס. השניים דורגו היו בתחרות במקום השני, השיגו 10 נקודות דירוג והם נמצאים במרחק של 5 נקודות מטנס בדירוג הכללי. הרחק מאחריהם נמצא תומר אשר מחוות אייל, אשר התחרה גם בגובה המשני עם הסוס קלטה, דורג ראשון בתחרות היום ובזכות 11 הנקודות שהשיג הוא ממוקם שלישי בדירוג הכללי.

תחרות גמר הגביע תתקיים ב-19 בדצמבר בחווה הירוקה. בתחרות הגמר המשתתפים מקבלים ניקוד כפול, כך שהכול פתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully