וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: יותם ממשיך ללהוט

אחרי תצוגה גדולה ביורוליג, קלע הלפרין 21 בניצחונה של אולימפיאקוס על איליסיאקוס 69:79 בליגה. ריאל מדריד עדיין מושלמת

תקופה טובה עוברת על אולימפיאקוס, אבל יותר מכל, תקופה נהדרת עוברת על יותם הלפרין. הגארד הישראלי, שנותר מחוץ לסגל של האדומים בתחילת העונה בליגה, חזר בגדול לפני מספר שבועות, ומאז הוא פשוט לוהט. אחרי תצוגה גדולה ביורוליג, המשיך הלפרין את היכולת שלו גם הערב (שבת) מול איליסיאקוס, כשאולימפיאקוס ניצחה בחוץ, 69:79.

המארחים פתחו נהדר מול אולימפיאקוס הפייבוריטית, ופתחו יתרון ברבע הראשון שנעצר על 7. אלא שהאורחים, שהגיעו לאחר ניצחון על פנאתינייקוס בליגה, ועל אורלאן ביורוליג, ניצלו את הרבע השני כדי לחזור למשחק, ולהשוות ל-37:37. הריצה של האדומים נמשכה ברבע השלישי, כשבורוסיס ובוורלי נותנים תפוקה נאה, אבל מעל כולם מככב, שוב, יותם הלפרין. הישראלי כמעט ולא החטיא מהשדה, ומשך את האורחים ליתרון 18 ברבע האחרון, בדרך להבטחת הניצחון. הלפרין הוליך את קלעי אולימפיקוס עם 21 נקודות (7 מ-9 מהשדה), ונעזר ב-15 נקודות של פטריק בוורלי ו-14 של בורוסיס. לאיליאקוס: ניקוס חציס 20.

אריס סלוניקי, שגברה על הפועל ירושלים ביורוקאפ במחזור האחרון, הפסידה בליגה לפאניוניוס 74:70. המשחק היה צמוד מאוד בפתיחה, כשהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה. ברבע השני הצליחה אריס לתפוס יתרון קטן, וירדה למחצית ביתרון 4. גם ברבע השלישי המשיך המומנטום לעמוד בצד של האורחים מסלוניקי, שעלו לרבע האחרון ביתרון 53:58, אבל אז הגיעה יכולת קבוצתית נהדרת של פאניוניוס, ובעזרתו של איבן זורוסקי הפכה את התוצאה וניצחה בסיום. זורוסקי הוליך את קלעי פאניוניוס עם 15 נקודות, כשטראבון בריאנט סייע לו עם 11. לאריס: אנדרו בטס וג'רמי ריצ'ארדסון 13 כל אחד.

מי שבינתיים מחזיקה בתואר הפתעת העונה ביוון היא פרישטרי, שלפני המחזור דורגה רביעית וניצחה בביתה את המדורגת שלישית פנליניוס 73:77. ג'יימי ארנולד, פורוורד נבחרת ישראל לשעבר, שזכה בתואר ה-MVP של הליגה היוונית לחודש נובמבר, קלע 19 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים לפרישטרי, אותה הוביל קליף המונדס עם 22 נקודות. בפנליניוס בלטו איאן ווגיוקאס עם 17 נקודות ובריטון ג'ונסון עם 15 משלו.

השיוט של מסינה וריאל מדריד לקראת עונה מושלמת בספרד נמשך, כשריאל השיגה הערב ניצחון ביתי נוסף, הפעם 66:77 על ולנסיה. נוביצה וליצ'קוביץ' הוליך את המארחים ליתרון מוקדם בפתיחה, ולמחצית ירדה ריאל עם יתרון 8 למחצית. שחקניו מסינה המשיכו את המומנטום גם ברבע השלישי, וכבר עלו ליתרון 14, לפני שהורידו מעט הילוך ואיפשרו ל-ולנסיה לצמק מעט. וליצ'קוביץ' הוליך את קלעי ריאל עם 14 נקודות, ודאריוס לאברינוביץ' וסרחיו יול קלעו 12 כל אחד. לולנסיה: מאט נילסן וננדו דה קולו 19 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully