וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים בכדורעף התקבלה לליגה האירופית

ישראל תשחק בבית אחד עם טורקיה, יוון וספרד. המשחק הראשון ב-11 ביוני. נבחרת הגברים ברשימת ההמתנה

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף תשחק בקיץ 2010 בליגה האירופית בכדורעף. היום (שבת) נערך בלוקסמבורג כינוס של האיגוד האירופי בסיומו נקבע כי ישראל תשחק במסגרת הליגה המונה בסך הכל שמונה נבחרות. ישראל שובצה לבית אחד עם נבחרות טורקיה, יוון וספרד.

בבית המקביל ישחקו נבחרות סרביה, בולגריה, רומניה ובריטניה. המשחקים, בשיטת שני מחזורי ליגה ומשחקי בית וחוץ, יחלו ב-11 ביוני ויסתיימו בפיינל פור שייערך בטורקיה ב-24 ביולי. בשבוע הקרוב ייקבע סדר המשחקים.

ארבע נבחרות נוספות נמצאות ברשימת המתנה של האיגוד האירופי, מדובר בנבחרות צרפת, פולין, קרואטיה ובלארוס. באיגוד האירופי הועלתה אפשרות להרחיב את הליגה האירופית לנשים ל-12 נבחרות, במקרה כזה ארבע הנבחרות שברשימת ההמתנה יצורפו לליגה.טורקיה, שתארח את הפיינל פור, השנה נחשבת לנבחרת החזקה בבית הישראלי. הטורקיות הגיעו בעונה שחלפה לגמר הליגה האירופאית והפסידו שם 3:2 לנבחרת סרביה.

האיגודים הבינלאומים – CEV האירופי ו-FIVB העולמי מפעילים את הליגה העולמית והליגה האירופית בכדורעף לנבחרות. תנאי הקבלה לליגות הללו נוקשים מאוד ומלבד היכולת הספורטיבית, האיגודים מתחייבים להפיק את המשחקים ברמה גבוהה וכן לדאוג לשידורי טלוויזיה של המשחקים. איגוד הכדורעף הישראלי הגיע לסיכום עם ערוץ הספורט לגבי שידור משחקי הבית של הנבחרת הישראלית, עוד לפני שמנכ"ל האיגוד יניב נוימן ומאמן הנבחרת אריה זלינגר יצאו ללוכסמבורג.

בעוד הנשים התקבלו למועדון האקסקלוסיבי הזה, נבחרת הגברים נותרה מחוץ לליגה האירופית לגברים. האיגוד האירופי החליט לצמצם את מספר הנבחרות בליגה לגברים מ-12 לשמונה נבחרות ונבחרת הגברים של ישראל נותרה מחוץ למסגרת. ישראל ניצבת ברשימת ההמתנה ואם אחת מהנבחרות שבתוך השמיניה תחליט לוותר על ההשתתפות, ישראל תיכנס במקומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully