וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "זו הזריקה הכי מזליקית בקריירה שלי"

אחרי השלשה שקלע 3.2 שניות לסיום, התקשה כוכב הלייקרס להירגע, והודה: "לא האמנתי שזה ייכנס". הנטס חגגו ניצחון ראשון

השלשה המדהימה שקלע קובי בריאנט הלילה (בין שישי לשבת) בשניות האחרונות נגד מיאמי 3.2 שניות לסיום גרמה פעם נוספת לחשוב עד כמה הוא ווינר. לאחר הניצחון 107:108 בריאנט כבר הודה: "זו הייתה הזריקה הכי מזליקית שאי פעם הייתה לי, בהרבה על פני השאר", הוא אמר. "הרגשתי טוב עם הזריקה, אבל לא האמנתי שהכדור הזה ייכנס".

דווין וויד, ששמר על בריאנט עם הזריקה המכרעת, לא הצליח למנוע את האסון מבחינת מיאמי, אמר: "אם היית אומר לי לפני המשחק שקובי יקלע שלשה ברגל אחת וינצח אותנו, הייתי קונה את זה. עשינו עבודה טובה ועשינו מה שהיינו צריכים לעשות בחוץ, לתת לעצמינו הזדמנות לנצח. יש כמה בחורים בליגה שקולעים זריקות גדולות, אבל אין הרבה. קובי אחד מהם", פירגן חברו לנבחרת.

האריס: "הבאנו אנרגיה אדירה למשחק"

בניו ג'רזי סוף סוף נפטרו הלילה מהאפס בטור הניצחונות כשרשמו סוף סוף W על שארלוט 91:97, שהגיע אחרי 18 הפסדים רצופים. "מבחינתי, הייתי שמח עבור השחקנים", אמר קיקי וונדרוויי, שמונה לפני ארבעה ימים למאמן הקבוצה. "היה לנו מאבק לא קטן. אני לא הולך לייפות את זה, זה היה קשה לכולם".

דווין האריס, שהיה שותף מלא לניצחון וסיים עם 16 נקודות, אמר: "זה מרגיש טוב. הבאנו אנרגיה אדירה למשחק. לא שיחקנו כל הזמן טוב, אבל נלחמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully