וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיק אדבוקאט יאמן את אלקמאר

מאמן נבחרת בלגיה יעבוד במקביל באלופת הולנד ובנבחרת בלגיה, שם מונה לאחרונה. מחליף באלקמאר את רונאלד קומאן

לרונאלד קומאן קריירת האימון לא ממש הולכת כפי שהוא היה רוצה, וגם אתמול (שבת) הוא שמע: "אתה מפוטר" מאלופת הולנד, אלקמאר, שחווה פתיחת עונה רעה במיוחד. ההודעה על פיטוריו הגיעה לאחר שבשישי הקבוצה הפסידה בבית לויטסה ארנהיים 2:1, מה שהשאיר את אלקמאר רק במקום השישי. במקביל, האלופה ההולנדית גם כשלה בליגת האלופות ולא הצליחה להעפיל לשמינית הגמר. לקומאן היה חוזה עד 2011 והוא מצרף לעצמו אי הצלחה נוספת אחרי שפוטר גם מולנסיה באפריל 2008, שם עזב לאחר חמישה חודשים למרות שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המלך.

מי שצפוי להיות מוצג ביום רביעי כמאמן החדש הוא דיק אדבוקאט, שלא מזמן מונה למאמן נבחרת בלגיה ובעבר עבד גם בנבחרת הולנד ובזניט סנט פטרסבורג. הידיעה שהתפרסמה בבלגיה עדיין לא אושרה רשמית, אך המאמן ההולנדי נתן הסכמתו לאמן במקביל עד סוף העונה וגם להתאחדות הבלגית אין כל התנגדות, כאשר לא צפויה לנבחרת משימה עד ספטמבר 2010.

"ההנהלה וראשיה לא רואים בסיס להמשך שיתוף פעולה", אמר קומאן לאחר שקיבל את ההודעה על פיטוריו. קומאן הגיע הקיץ לאלקמאר במקומו של לואיס ואן חאל, שעזב לבאיירן מינכן. ואן חאל הוביל את אלקמאר לאליפות ראשונה מזה 28 שנים, מה שעורר את תיאבון ההנהלה לזכות בתואר נוסף, אך לפחות לאחר 16 מחזורי ליגה, לא ממש נראה שזה הכיוון.

ב-16 משחקים אלקמאר ניצחה רק שמונה פעמים והפסידה בשבעה משחקים, כשנכון להיום היא מפגרת ב-16 נקודות אחרי טוונטה הראשונה. בליגת האלופות היא סוגרת את בית ח' עם שלוש נקודות בלבד, כשהיא לא ניצחה באף אחד מחמשת משחקיה, לאחר ששובצה לבית אחד עם ארסנל, אולימפיאקוס וסטנדארד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully