וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את מכבי תל אביב 0:1

שער נגיחה של אחמד סבע (45) קבע 0:1 למכבי נתניה על מכבי תל אביב, שבפעם השביעית ברציפות לא מצליחה לכבוש מול היהלומים. שתי הקבוצות בדרך למקומן הטבעי בטבלה

משהו לא טוב קורה למכבי תל אביב כשהיא פוגשת את מכבי נתניה. הערב (שבת), הפסידו הצהובים כחולים 1:0 לחבורה של ראובן עטר. דווקא אחרי הניצחון על מכבי חיפה הציפייה הייתה לראות המשכיות מהקבוצה של אבי נמני, אבל המנחוס בנתניה לא נשבר. בפעם השביעית ברציפות, מכבי תל אביב לא מצליחה לכבוש מול נתניה. שש פעמםי מתוך השבע הסתיימו בניצחונות של הקבוצה מהשרון.

אוהדי מכבי נתניה. יותם רונן
אוהבים את המשחקים מול הגדולות. אוהדי נתניה/יותם רונן

הצופים בקופסה ראו משחק כדורגל עיקש עם הרבה מלחמה ומעט כדורגל. שתי הקבוצות רצו מאוד את הניצחון, אך מיעט ליצור מהלכים יצירתיים או מצבי הבקעה. מכבי תל אביב פתחה עם הרבה התלהבות, החזיקה בכדור, אבל נתקלה בחבורה לוחמת של ראובן עטר שהתגוננה היטב וניסתה לצאת למתפרצות. רגע לפני שהמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, קלמי סבן מצא את אחמד סבע, שנגח בחופשיות לרשת אחרי בור גדול בהגנת האורחים.

המחצית השניה הייתה כולה של מכבי תל אביב. האורחים שכבו על השער של נתניה, אך שוב ושוב הגביהו כדורים לרחבה שהורחקו על ידי ביוואן פרנסמן ואוראל דגני במשחק משובח. התל אביבים צברו קרן אחרי קרן (14 בסך הכל), אבל נתניה התגוננה היטב. למרות שהמשחק התנהל בכיוון חד צדדי לעבר שערו של אריסטיד זוגבו, משחק ההגנה של נתניה מנע ממכבי תל אביב להגיע למצבי כיבוש מסוכנים. גם כשנמני שלח למערכה את עמנואל מאיוקה ואיביצ'ה אילייב, שהיו חולים, ואת יובל אבידור, נתניה עמדה בפרץ הרבה בזכות משחק לחימה ראוי לציון.

למרות ההפסד, מכבי תל אביב המשיכה להציג את הקו שאפיין אותה בניצחון על חיפה. לא ניכרה עליה אופורית ניצחון או שאננות, אבל היא בהחלט חסרה סדר ומחץ בחלק הקדמי. מיטש גולדהאר ישב ביציע וראה את הקבוצה שלו ממשיכה לצעוד בכיוון הנכון, גם אם המקום הריאלי שלה בטבלה הוא 3-4. נתניה לעומת זאת ממשיכה בקו ההתאוששות שהתחיל עם חזרתו של עטר אל הקווים. גם ההיהלומים נראים בדרך למקומם הטבעי - מרכז הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 16: ייני מצא עצמו חופשי ובעט מ-20 מטרים, הכדור פגע בשחקן הגנה נתנייתי ויצא לקרן.

דקה 29: מעבי הגביה משמאל ומצא את אוקוצ'ה פנוי ברחבה. הגנאי עצר בחזה ובעט רע מאוד גבוה מעל השער.

דקה 32: גואטה ניסה את מזלו בבעיטה חלשה מחוץ לרחבה, שטראובר התעופף וקלט.

דקה 38: ישראלביץ' הכניס כדור מצוין לשבחון, אבל סבן הצליח לבלום את הבעיטה ולמנוע שער.

דקה 45: גול! סבן הגביה לרחבה מימין היישר לראשו של סבע הבלתי מכוסה, שנגח מעל שטראובר פנימה. 0:1 לנתניה.

דקה 55: ישראלביץ' הכניס כדור עומק נפלא לכחלון, שהשתחרר מדגני ובעט מזווית קשה לידיים של זוגבו.

דקה 75: קרן של מכבי תל אביב הורחקה רע על ידי אלמוג כהן. הכדור הגיע לכחלון הפנוי שממרכז הרחבה ירה לשמיים.

דקה 79: עוד קרן לכחולים מצאה את הראש של ז'אן, שנגח החוצה.

דקה 85: נתניה יצאה למתפרצת. ימפולסקי השאיר את מנשה לבד מול שטראובר, אבל השוער יצא מצוין והגיע ראשון.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה (פיראס מוגרבי, 82), שלו מנשה, אובודו אוקוצ'ה (דלה ימפולסקי, 57), אחמד סבע (ריף מסיקה, 89).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון (איביצ'ה אילייב, 69), תמיר כחלון (יובל אבידור, 76), איליה יברויאן (עמנואל מאיוקה, 61).

חלוץ מכבי נתניה, אחמד סבע. ברני ארדוב
ראש טוב. סבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully