וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל רעננה

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, צמד של טוטו תמוז ועוד שער של ברוכיאן, העניקו לבית"ר 1:3 ביתי על הפועל רעננה

הפעם הקודמת בה נפגשו בליגה בית"ר ירושלים והפועל רעננה הייתה לפני 54 שנים. המשחק ההוא נגמר ב-0:1 לרעננה, במסגרת הליגה השנייה, אך הפך לניצחון טכני של בית"ר ירושלים בעקבות שיתוף שחקן ללא כרטיס בקבוצה מהשרון. הערב (שבת) בטדי, במסגרת המחזור ה-12, נפגשו השתיים, והפער שיצרו השנים בשני המועדונים ניכרו בצורה ברורה. רעננה אומנם הצליחה להפתיע את בית"ר ולהוליך 0:1 משער נגיחה של סטיבן כהן, אבל בית"ר הנוכחית, גם אם היא אינה משחקת כדורגל מלהיב ולעתים חסרת מוטיבציה, גדולה בכמה מספרים על העולה החדשה. מחזיקת הגביע, שלא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים, נעזרה בשער של אבירם ברוכיאן וצמד של טוטו תמוז, כדי לנצח 1:3.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ליוו את השחקנים בשריקות בוז בדרכם לחדר ההלבשה. אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

בית"ר לא הראתה רצון עז להשכיח את השבועות האחרונים ולהידבק למוליכות, ורק כשפיגרה ואוהדיה שרקו לעבר השחקנים בוז, הקבוצה התעוררה והראתה שמץ מהפוטנציאל הגלום בה. שחקניה נראו כבויים ומבולבלים בדקות הפתיחה של המחצית הראשונה, ואת הרעב והברק בעיניים מצאה בית"ר רק כשספגה שער נגיחה מסטיבן כהן (26). אז, כשהלחץ מהיציעים נתן את אותותיו, אספה הקבוצה של יצחק שום כוחות והחלה להגביר את הקצב ולשלוט בשדה. בעיטה חופשית מצוינת של ברוכיאן העניקה לבית"ר 1:1, אבל גיבור הניצחון היה טוטו תמוז, שהוכיח שכוחו במותניו וכבש צמד בדקות 48 ו-69, כשניצל את אטיות מרכז ההגנה של האורחים, ולא התבלבל כשעמד לבדו מול שאול סמדג'ה. רעננה, שבזכות יכולת טובה של שוערה הוותיק הוציאה רק שלושה כדורים מהרשת, תמשיך להיאבק בתחתית ותקווה להוציא את הנקודות במשחקה הביתי במחזור הבא נגד הפועל רמת גן.

המשחק נפתח בצורה שקולה, כששתי הקבוצות מרבות לאבד כדור, אולם בית"ר הייתה מעט יותר מסוכנת. המארחים לא ניצלו משחק נסוג של האורחים, ולא הצליחו להכתיב את הקצב. המארחת שיחקה לאט מאוד, שלחה לתמוז ובן שושן כדורים ארוכים והציגה משחק נרפה. רעננה ניצלה זאת, ובדקה ה-26 הפתיעה את בית"ר כשסטיבן כהן נגח פנימה כדור שהוגבה מאגף ימין, והעלה את קבוצתו ל-0:1. השער גרר קריאות "תתפטר, תתפטר" מצד אוהדי בית"ר לעבר המאמן שום. בשלב הזה בית"ר התעוררה, הגבירה לחץ במרכז השדה, ונראתה נמרצת יותר. בדקה ה-39 בית"ר באה על שכרה כשברוכיאן סובב כדור חופשי מ-17 מטר והעניק לבית"ר שוויון 1:1. בהמשך בן שושן החמיץ כשהיה חופשי בתוך הרחבה, והמחצית הראשונה הסתיימה בשוויון 1:1, כשאוהדי בית"ר שורקים בוז לשחקניהם בדרכם לחדר ההלבשה.

בתחילת המחצית השנייה הכניס שום את עידן טל במקום משה ברק, כדי לשלוט במרכז השדה, הקהל בטדי החל לשיר, בית"ר פתחה עם המון התלהבות, וכבר בדקה ה-48 השיגה מהפך כשטיבי מצא את תמוז, שבעט שטוח וקבע 1:2. אלי כהן הגיב בחילוף כפול בדקה ה-59, כשהכניס את לסקאנו ותמיר פור. זה לא עזר לרעננים, בית"ר המשיכה לתקוף ועלתה ל-1:3 בדקה ה-69 משער נוסף של טוטו תמוז, שנותר חופשי מול סמדג'ה. בשלב הזה בית"ר שלטה לחלוטין בשדה, והעניקה להאוהדיה, שלא אהבו את מה שראו בחצי הראשון, סיבות לשיר שירי הלל.

מהלך המשחק

דקה 1 - מהלך של מסירה כפולה בין בן שושן לברוכיאן הסתיים בבעיטה של האחרון מ-16 מטר, אך סמדג'ה קלט.

דקה 13 - תמוז מסר לבן שושן בתוך הרחבה, וזה בעט בחצי גובה, אולם סמדג'ה זינק וקלט.

דקה 26 - גול! כדור חופשי שהוגבה מצד ימין הגיע לראשו של סטיבן כהן, וזה נגח בחוזקה לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לרעננה.

דקה 29 - דוס סנטוס מצא עצמו חופשי מול הרוש, אבל רגל של דנין מנעה ממנו לבעוט בעוצמה, והכדור החלש נקלט על ידי שוער בית"ר.

דקה 36 - בן שושן בעט שטוח מעשרה מטרים, סמדג'ה הדף לקרן.

דקה 39 - גול! לאחר שהוכשל על מפתן הרחבה, ברוכיאן בעט בעצמו את הכדור החופשי, וסובב אותו נפלא מעל החומה ופנימה, 1:1.

דקה 42 - החמצה ענקית של בן שושן, שקיבל כדור מעידן ורד, ומשבעה מטרים בעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה של שחקן רעננה.

דקה 48 - גול! פתיחה מצוינת לבית"ר. טיבי מסר כדור עומק לתמוז, שבעט שטוח לפינה הרחוקה וקבע 1:2 לבית"ר.

דקה 57 - תמוז הרים מימין, בן שושן נגח חזק וסמדג'ה קלט.

דקה 65 - לסקאנו מצא את דוס סנטוס עם כדור עומק מצוין, הברזילאי בעט אולם הרוש הדף היטב לקרן.

דקה 69 - גול! ברוכיאן מסר כדור עומק בתזמון מושלם, ותמוז לא נכשל מול סמדג'ה כשקבע 1:3 עם בעיטה שטוחה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אלירן דנין (אבי ריקן, 55), פאולו דה לה האסה, משה ברק (עידן טל, 46), עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן (ברק יצחקי, 63), טוטו תמוז.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, עמרי עטיה, איתי טואף, אבי סופר, איתי אלקסלסי, גיל קופר (תמיר פור, 59), סטיבן כהן, רז כהן (שניר שוקר, 82), אבי כנפו (ארמנדו לסקאנו, 59), כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully